Mediterrane Dieet Foods

De opmerkelijke gezondheid van de mensen uit het Middellandse-Zeegebied is altijd al een wonder dat de onderzoekers. De mensen in het Middellandse-Zeegebied zijn bekend als een zeer actieve levensstijl hebben. Natuurlijk fysieke activiteiten is essentieel voor een goede gezondheid, maar een goede gezondheid is gebaseerd op voedingsgewoonten ook. Met andere woorden, het mediterrane dieet is een gezonde voeding rijk aan plantaardig voedsel, vooral granen, granen, groenten, fruit, noten, peulvruchten en olijven. Alle zorgen voor een goede gezondheid metminder kans op hart-en vaatziekten te ontwikkelen.

Het mediterrane dieet omvat alle soorten voedingsmiddelen die worden aanbevolen op een normale, lage tot matige basis. Deze methode wordt uitgelegd op de traditionele mediterrane dieet piramide. De piramide heeft verschillende voedingsmiddelen ingedeeld, afhankelijk van hun voedings-en lijsten of een voedingsmiddel moet dagelijks worden gegeten, een paar dagen per week of een paar keer per maand.

Het voedsel wordt verbruikt op een dag-tot-dag basis bevat granen, groenten, brood, bonen,aardappelen, bladgroenten en andere plantaardige producten. Interessant, rijk aan essentiële vetzuren, vitaminen en mineralen zijn noten ook opgenomen in de dagelijkse voeding. Het dieet is niet aan te moedigen te veel verwerking van voedsel, als het kan voedsel ontneemt de voedingswaarde van de. Bijvoorbeeld, dan gekookte groenten zijn alleen goed als ruwvoer (het bevat vezels), als het verliest essentiële vitamines in het kookproces. Het eten is gekookt, gegarneerd of gekleed in olijfolie, een rijke bron vaneen laag verzadigd vetgehalte. Het is matig verbruikt en is bekend dat een vitale rol spelen bij het voorkomen van hart-en vaatziekten.

Melk en melkproducten zoals kaas en yoghurt worden dagelijks verbruikt op een laag tot matig bedrag. Maar boter, hoog in verzadigd vet is een totale no-no in de mediterrane dieet 's de aanbevolen voedsel lijst. Wijn is dagelijks toegestaan op een matige basis.

Voedsel van dieren vooral kippen, eieren en vis zijn toegestaan wekelijks op het mediterrane dieet. Bijvoorbeeld, eierenworden verbruikt vier dagen per week. Maar rood vlees, hoog in verzadigd vet, is een onderdeel van het dieet slechts enkele malen per maand. Het dieet raadt kalfs-en lamsvlees naar rundvlees, omdat het vetgehalte is relatief lager dan in rundvlees. Het vlees is ontdaan van zichtbaar vet en wordt vaak geroosterd of gegrild. Zoetigheden en desserts zijn ook een deel van de wekelijkse dieet. De meeste voorkeur dessert is fruit.

In het kort, eten in het mediterrane dieet levert vezels (van voornamelijk groentenen fruit), goed vet (olijfolie), voeding, vitaminen, mineralen, eiwitten en essentiële vetzuren, die nodig zijn voor een menselijk lichaam fit te blijven onttrekken aan hart-en vaatziekten en kanker.

Friends Link : Couplings Wall Racks Staplers trudyshubert.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s