Willen vinden van de beste dieet voor vet verlies en spieren krijgen?

Als je serieus bent over uw fitness-doelen en met een lichaam dat je geniet van sport op het strand, dan heb je te winnen vinden van de beste dieet voor vet verlies en spiermassa. Merkte u zei ik, "het beste dieet voor vet verlies en spiermassa te winnen?"

Als je gaat om succesvol te zijn met uw doelstellingen, ga je te hebben bestaan gebruik maken van een dieet spier die zorgt voor zowel vet verlies en winst om samen.

Waarom?

Omdat ze gaan hand in hand. Spier is de # 1 reden waarom fitnessmodellen hebben geript lichaamsbouw. Dit komt omdat spieren is het enige dat je stofwisseling verhoogt, op zijn beurt het branden van een grote hoeveelheid calorieën niet uit wat je doet de hele dag. Dus je moet altijd het middelpunt van uw dieet rond het opbouwen van spieren, maakt niet uit of je een vrouw of een man.

Hier is hoe je in elkaar gezet het beste dieet voor vet verlies en spieren winnen:

Zorg er eerst voor dat je eet om de 2 tot 3 uur max. Laat nooit je honger meer hebben, omdat de kans dat jeeet iets wat je later spijt van. Eten vaak als dit krijgt uw stofwisseling lopen en draaien. Tegelijkertijd zijn het voeden van uw spieren voedingsstoffen die ze nodig om te blijven leven. Je lichaam houdt er niet van om extra spieren te dragen, dus als je niet eet regelmatig de kans groot dat je niet houden wat je bouwt. Eet dus elke 2 tot 3 uur op te bouwen en de spieren te houden en in ruil daarvoor dat de spier zal opeten vet door het geven u een hoge stofwisseling.

Ten tweede, eten voornamelijk Whole Foods en houd de verwerkte spullen naareen minimum beperkt. Ik weet dat het moeilijk te Whole Foods eten, vooral als je kinderen, werk en verschillende verantwoordelijkheden hebben. Maar het beste wat je kunt, omdat je lichaam het beste doen als u voeden biologisch vlees, groenten, fruit en noten. Niet, de Walmart speciaal eiwit shakes en repen …

Ik zou schieten voor ten minste 3 gehele food maaltijden en als je problemen hebt koken, net koken ze allemaal in de ochtend vlak voor of op het werk 's nachts en verpak ze in de koelkast. Dus als u vertrekt kunt unet pak en verpakken.

Derde, zorg ervoor dat je eiwitten eten bij elke maaltijd. Dit roept soms veel wenkbrauwen, maar zijn zeer schadelijk voor een goed dieet voor vet verlies en spiermassa te winnen. Spieren vereist eiwit en veel, gewoon bestaan. Vergeet niet, hoe meer spieren je hebt hoe hoger uw stofwisseling wordt. Het is een heel simpel concept, dus eet je proteïne bij elke maaltijd en kijk je metabolisme niveau springen allemaal terwijl het bouwen van meer en meer spieren op uwframe.

Vierde, de structuur van uw hoge koolhydraten op bepaalde tijdstippen van de dag. Als je serieus bent over het bouwen van het beste dieet voor vet verlies en spieren winnen, moet je even maximaliseren om. Dus de tijd van uw koolhydraten, zodat ze geven je lichaam maximaal voordeel. Er zijn eigenlijk maar twee keer, tijdens de dag, waar je een grote hoeveelheid koolhydraten hebben, groenten niet inbegrepen moet je hebben die de hele dag lang. Zet de meerderheid van uw koolhydraten bij het ontbijt en vóór of na de training. Dit zalkunt u de insuline respons van deze koolhydraten geven je maximaliseren.

Als je deze koolhydraten te eten op een ander tijdstip, je lichaam heeft minder kans dat het zal hen efficiënt te gebruiken. En meer dan waarschijnlijk zal ze opslaan als vet, meestal in de buik. Het bouwen van de beste dieet voor vet verlies en spieropbouw zou niet moeilijk moeten. En meestal uw beste optie is om een te bouwen op basis van uw levensstijl, tijd en gewoonten. Zodat u op lange termijn resultaten te krijgen omdat je maakte het alleen voorje.

Tags : Paint Rollers Plier Sets Chucks flixya.com/blog/brunonjoachimz flixya.com/blog/annaflorjanl flixya.com/blog/apolinariusfran

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s