De beste voeding in de Wereld!

Sorry, ik gewoon in de war mezelf een beetje daar. Moest ik mijn hersenen inhalen met al die verschillende diëten, en ik weet zeker dat je in hetzelfde schuitje. Met een nieuwe # 1 Nieuw dieet wordt aanbevolen elke week, is het moeilijk aan de stok met een lang genoeg om de resultaten te zien geen. Dat is als er goede, duurzame resultaten worden bereikt.

Dus anyways, wat is de beste dieet? Het is simpel; "diëten" over het algemeen niet, het werk met uitzondering van de bodybuilders en / of het gewicht beperktatleten. Maar voor het grote publiek op zoek om uit te blinken in sport, gewicht verliezen, krijgen een spier-en andere algemene fitness doelen, diëten zijn een verloren zaak.

Ik hoop dat ooit iemand een studie over de dollar besteed aan fad diëten en de lange-termijn succes tarief. Gewoon een voorgevoel, maar ik denk dat het een schaars aantal mensen dat hun doelen te bereiken en te onderhouden op lange termijn.

Dit is niet noodzakelijkerwijs omdat de diëten niet werken, maar meer dat de menselijke natuur en onze samenleving maakt het moeilijk te blijvenop de rails.

Dus wat is de oplossing om de voeding-Amerika dilemma? Ik verdom het als ik weet. Maar ik weet wel wat er een hoger slagingspercentage dan de "fad diëten" en dat is de algemene nutritionele kennis. Yep, dat klopt, goede ouderwetse leren!

Als je echt wilt zien als de fitness modellen of sporters, moet je om te leren over voeding, beweging en motivatie. Het is niet te tellen elke calorie van eiwitten, koolhydraten en vet. It's learning wat voedingsmiddelen zijn laag in slechte vetten, hoog in goedevetten bevatten magere eiwitten, bevatten complexe koolhydraten en zijn van nature laag in calorieën. It's learning wat oefeningen geven je "het meest bang voor je buck" zo te zeggen. It's learning wat houdt je gemotiveerd.

Dit artikel zal zich richten op voeding en motivatie, en hoewel ik kon) schrijven een gehele artikel (en hebben op beide, ik blijf dit artikel vrij algemeen.

Dieet

Het is moeilijk om te zeggen "dit is de beste manier om te eten", want iedereen isverschillend. U bent niet van plan om hetzelfde te reageren op bepaalde voedingsmiddelen als uw buurman naast de deur, of dat fitness model op de cover van je favoriete magazine. Dus waarom zou je volgen hetzelfde dieet als hen?

Er zijn drie algemene typen dat mensen worden ingedeeld in:

1. Endomorph-Puts op het lichaam vet gemakkelijk, een harde tijd het eraf is, meestal grote uitgebeend

2. Mesomorph-Meestal houdt een matige hoeveelheid vet, zet op spiermassa gemakkelijk, effectief kan vet te verbranden met een aantal inspanning

3. Ectomorf-zeer hoog metabolisme, vet verbrandt gemakkelijk, heeft een harde tijd zetten op spier-

Met deze drie typen komt drie verschillende typen van het metabolisme. En met deze drie verschillende types van het metabolisme, heeft drie verschillende benaderingen om de vetverbranding effectief gebleken:

1. Endomorph-vet verlies wordt bereikt door middel van een dieet met veel magere eiwitten, matig in gezonde vetten en laag in zetmeelrijke koolhydraten.

2. Mesomorph-vet verlies wordt bereikt door een gemengd> Dieet van complexe koolhydraten, magere eiwitten en gezonde vetten

3. Ectomorf-vet verlies wordt bereikt door middel van een dieet met veel magere eiwitten, matig hoge hoeveelheden complexe koolhydraten en weinig vet.

Motivatie

"Vasthouden aan het" is waarschijnlijk het grootste probleem als het gaat om diëten. Er is geen geheim antwoord op het bereiken van het uiteindelijke niveau van motivatie. Motivatie is als een golf het gaat op en neer, crashes van links naar rechts in de convergerende golven tot het vervliegtop het strand.

Dus hoe houd je het uit het raken van het strand? Kan niet … sorry, ze gaan er een of andere manier te krijgen. Maar je kunt houden meer motivatie komen als golven op het strand.

U moet kleine haalbare doelen. Korte termijn doelen of mijlpalen zijn het beste. Dit kan worden bereikt in een week of twee. Als het verlies van 2 pond, het uitsnijden van soda, of fast-food, eten van drie stuks fruit per dag. Kleine dingen als dit zal helpen uw doel op lange termijn als je blijft ze te doen. Het is wanneer u probeertom volledig te veranderen je hele voedingspatroon dat de dingen controle te krijgen een beetje uit.

Dus zet kleine haalbare taken en mijlpalen zal leiden tot uw totale doel.

Een andere tip is om ervoor te zorgen dat u de werkelijke data waarop u wilt uw mijlpalen of doelen te bereiken door gebruik te maken. Niet generaliseren. Schrijf het op en ga ervoor!

Nu duidelijk is dit niet 100% fool proof. Maar het is bewezen een succesvolle aanpak van vetverlies voor vele fitness-liefhebber die zich realiseren dat "fad diëten"zijn niet de almachtige antwoord op lichaamsvet. Onthoud dat iedereen anders is dus je moet kijken en luisteren naar je lichaam het beste antwoord voor u te vinden. Hoewel het gebruik van deze richtlijnen kunnen worden blijken een vrij goede start voor je. Plus het bespaart u een hoop cheddar van dieet boeken en DVD's!

Related : 25 Shank Bits Outdoor Power Lawn Equipment Jig Saw Blades flixya.com/blog/yolandaslees flixya.com/blog/bonifacyjanh

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s