Adkins Dieet – De 4 fasen

De Adkins dieet is heet voor een lange tijd. Gewone mensen kiezen voor het als hun methode voor gewichtsverlies en elke dag mensen gewicht verliezen als gevolg van het. Sommige mensen volgen terloops door te proberen om suiker dalen de meeste koolhydraten en uit hun dieet, terwijl anderen volgen het plan zoals het was bedoeld om te worden gevolgd.

De Adkins dieet heeft 4 fasen. Deze fasen zijn inductie, lopende gewichtsverlies, pre-onderhoud, en de levensduur onderhoud. Het bedrag vankoolhydraten en voedsel dat je kunt eten verandert met elke fase. Laten we eens een kijkje op hoe de fasen van de Adkins dieet werkt.

Inductie is de eerste fase van de Adkins dieet. Tijdens de inductie je alleen mag 20 gram netto koolhydraten per dag. Eten selectie is ongelooflijk beperkt tot voornamelijk eiwitten, salade greens, en niet-zetmeelhoudende groente. In deze fase, je lichaam ontslakt uit alle van de suiker en eiwit dat wordt gebruikt om. Sommige mensen beweren dat ze krijgen meerenergie door middel van deze fase, terwijl anderen melden vermoeidheid, terwijl het lichaam zich aanpast aan het overschakelen van koolhydraten verbranden om vet te verbranden.

De volgende fase is aan de gang gewichtsverlies, ook wel bekend als OWL. Tijdens OWL verhoog je de inname van koolhydraten door de herinvoering van een groter aanbod van levensmiddelen weer in uw dieet. Elke week je geleidelijk verhogen van de hoeveelheid koolhydraten dat je eet totdat je gewichtsverlies stopt. Op dat moment zult u bezuinigen 5 gram koolhydraten en vasthouden aan datveel koolhydraten per dag voor de rest van je OWL fase. Hoewel het overschakelen van inductie OWL zal de snelheid waarmee je verliest gewicht te verlagen, zal je nog steeds zien consistente gewichtsverlies van week tot week. OWL is het makkelijker om door te volgen aan het hebben van meer voedsel keuzes.

Wanneer u binnen 5 tot 10 kilo verwijderd van uw gewichtsverlies doel, zult u naar pre-onderhoudsfase. Met deze fase zul je een extra 10 gram koolhydraten terug naar uw dieet wekelijks tot uw gewichtsverlies bijnaplateaus. Je nog wilt gewicht verliezen op dit punt, maar het gewicht je verliest zal ongelooflijk traag en bijna unperceivable. Net als bij de vorige fase, zult u opnieuw meer voedsel keuzes aan uw dieet. Door over te schakelen naar deze fase, dan verliest u uw laatste 5 tot 10 kilo heel langzaam, terwijl ook het trainen van je lichaam voor de volgende en laatste fase, de manier waarop je zult eten voor de rest van je leven aan je gewicht te handhaven.

De laatste fase van het dieet is Adkinslevenslange onderhoud. Uw dieet niet veel veranderen van fase drie naar fase vier. Levenslange onderhoudsfase blijft een low carb dieet, hoewel minder beperkend is dan in het begin, het is nog steeds een low carb dieet en je zal moeten zich houden aan voor de rest van je leven aan Adkins onderhoud van uw gewichtsverlies door.

Voor sommige mensen, de Adkins dieet is een ideale manier om gewicht te verliezen. Voor anderen is het een nachtmerrie. Als je kunt vasthouden aan de vier fasen plan uzeker resultaten zien. Vasthouden aan het, net als een dieet, is het moeilijkste deel wel.

See Also : Bathroom Dry Vacuums Wood Fill flixya.com/blog/vancesisobel flixya.com/blog/yolandaslees flixya.com/blog/alfredjduke

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s