Dieet Plan voor vette lever – 8 regels te volgen omkeren FLD

Een dieet plan voor vervetting van de lever moeten worden holistische in haar benadering om niet alleen te verbeteren lever gezondheid, maar ook de algehele gezondheid van het menselijk lichaam. Alles wat je consumeert, goed of slecht, vindt zijn weg via de lever voordat ze gedistribueerd naar andere delen van het lichaam. Het uitvoeren van meer dan 200 functies, de lever is een belangrijk orgaan, en een gezonde lever het algemeen overeen met een gezond lichaam.

Vette lever ziekte (FLD) resultaten bij het triglyceride vet maakt meer dan 5-10% van dede lever van het gewicht. Vet zich ophoopt in en rond de levercellen (hepatocyten), die de lever veroorzaakt te worden vergroot en zwaarder. Wanneer dit gebeurt, sommige patiënten klagen over buikpijn en ongemak en de sensatie van het gevoel "gevulde" in hun onderlichaam gebied aan de rechterkant van het lichaam.

Voor het grootste deel, vervetting van de lever in zijn vroegste stadia (eenvoudige steatose) is een asymptomatische aandoening. Veel patiënten zijn zich niet bewust van de voorwaarde bestaat totdat het verergert. Wanneer dezegebeurt, symptomen kunnen zijn: zwakte en vermoeidheid, misselijkheid, anorexie, verwardheid, buikpijn en geelzucht. Indien niet aangezuiverd door middel van een dieet en lichaamsbeweging, kan FLD vooruitgang levercirrose of leverkanker en kan fataal worden.

Een vette lever te genezen, bestaat niet. Echter, dit betekent niet dat de voorwaarde niet kan worden behandeld, vertraagd of zelfs omgekeerd. Hoewel alternatieve behandeling methoden zoals het gebruik van vitamine C en E, Epsom zouten, mariadistel, en een verscheidenheid van verschillende drugs bestaanen zijn aan populariteit wint in sommige medische kringen, goede voeding en lichaamsbeweging nog steeds de beste manier om de bestrijding van FLD.

De beste voeding voor vervetting van de lever bij patiënten volgen een paar belangrijke principes. Hier is een snelle verdeling die je kunnen helpen als u alcoholische of niet alcoholische FLD.

Focus op voedsel met een hoog complexe koolhydraten zoals bruine rijst en volkoren granen.
Verminder uw consumptie van geraffineerde en eenvoudige koolhydraten zoals die gevonden in de sector suiker, wit brood, noedels,cakes, en vele desserts.
Eet veel porties groenten en fruit per dag:. Een snelle tip Raw groentesappen kunnen zeer gezond voor de lever.
Blijf uit de buurt van gefrituurde, vette, en verwerkte voedingsmiddelen, met name vleeswaren, zoals worst en hot dogs.
Te verminderen en beperk uw consumptie van zuivelproducten. Bij het consumeren van zuivel focus op organische yoghurt en ricotta en / of kwark. U kunt ook kiezen voor soja-en rijstmelk in plaats van de hele of 2%melk.
Margarine, overmatige consumptie van vette specerijen, zoals dressing, suikerrijke vruchtensappen, energiedrankjes en alcohol moeten allemaal worden vermeden.
Focus op lean wit vlees zoals kip of kalkoen in plaats van rundvlees of varkensvlees. Scharrelvlees zijn het best als ze bevatten geen schadelijke steroïden, groeihormonen en andere antibiotica.
Drink veel water (minstens 2 liter per dag).

Friends Link : Multipurpose Saws Bike Locks Jointer Accessories flixya.com/blog/bernardynjacint flixya.com/blog/bonifacyjanh

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s