Dieet gebaseerd op uw activiteitenniveau

Wanneer de meeste mensen denken het starten van een dieet, ze automatisch denken dat ze zullen verhongeren. Honger is niet de sleutel tot het verliezen van gewicht. In feite zijn veel mensen vinden ze uiteindelijk het verkrijgen van meer gewicht terug zodra de voeding wordt gestopt. Ze sleutel tot het verliezen van gewicht succes en houden het uit, is om te eten alleen genoeg calorieën dat u van plan bent te gebruiken in een dag. Dit type van dieet laat je lichaam te voelen goed gevoed, eet wat je wilt, en niet moeten opgeven van uw favoriete comfortvoedingsmiddelen.

Hoeveel calorieën je kan zowel overdag eet elke

Het bedrag van de activiteit en de uitoefening krijg je op een dag zal bepalen hoeveel calorieën je kunt eten. Er wordt gezegd, de gemiddelde persoon kan 2000 calorieën per dag eten. Dit is niet noodzakelijkerwijs het geval. Uw individuele intake zal afhangen van uw leeftijd, lengte, gewicht, geslacht, en de huidige oefening niveau. Een 5 voet 5 inch vrouw in haar vroege jaren 30 met een bureau baan, een gewicht van ongeveer 140 pond zou slechts 1600 calorieën per dag te handhavenhaar huidige gewicht. Om gewicht te verliezen haar inname mag niet meer dan 1280 calorieën per dag. Dezelfde grootte vrouw van begin 20's kunt eten meer, 1660 calorieën per dag voor het behoud en 1328 calorieën per dag voor gewichtsverlies. De beste manier om erachter te komen hoeveel calorieën precies bij u is het gebruik van een calorie calculator. Kun je meestal vinden om te gebruiken voor gratis online of in uw lokale sportschool.

Welke soorten voedsel I Don't Have To Eat

Wanneer uw dieet is gebaseerd op calorieën per dagvoor uw individuele lichaam, kunt u eten even welk type van voedsel dat je wilt. Het is het totale aantal calorieën dat het verschil maakt. Verlagen van het aantal calorieën u in, zult u in staat om voedingsmiddelen die andere diëten hebben knip je uit eten. Gewoon zeker te weten hoeveel calorieën er in elke portie, zodat u kunt er zeker van te blijven binnen uw grenzen. Als u besluit om uw activiteit te verhogen, kunt u herberekenen en op meer calorieën nodig toe te voegen. De sleutel is om het verminderen van de hoeveelheid voedsel die u eet,niet weg van al uw favoriete gerechten en desserts voor u marteling.

Vasthouden aan uw dieet

Gaan op het dieet is het makkelijke gedeelte. Het is vast te houden die kunnen ruwe krijgen. De sleutel tot een verblijf op uw dieet is om te weten hoeveel je meestal eet per dag en hoeveel je zou moeten eten om gewicht te verliezen. Als het verschil is een zeer groot bedrag, is het het beste om uw opname langzaam naar beneden, in plaats van allemaal tegelijk. Dit zal uw lichaam aan te passen aan kleiner deelmaten over een langere periode van tijd, waardoor je een betere kans op succes. Het is niet verstandig om vanaf 2100 calorieën per dag te gaan tot 1600 gedurende de nacht. Je zult merken dat je lichaam nog steeds honger en het zal moeilijker worden om te verblijven op het dieet. Dropping 200 tot 400 calorieën per week zal uw maag en hersenen aan te passen in de tijd.

Visit : HVAC Controls Emergency Preparedness flixya.com/blog/benedykthonorat

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s