Is het South Beach dieet Veilig? Wat Elke Dieter moet weten

Op snelle blik, het South Beach dieet lijkt een redelijk veilig en algehele gezond dieet plan. Het biedt een manier om gezond te eten voor het leven die niet de norm voor fad diëten. Ondersteuning is ook beschikbaar via online communities en direct advies van de arts die gevormd het dieet en zijn voedingsdeskundigen. Klinkt goed, nietwaar? Maar kijk een beetje dichterbij en je zult zien zijn valkuilen.

De grootste valkuil van het South Beach dieet is gevonden direct aan debegin. De eerste twee weken van het South Beach dieet zijn ondraaglijk. Absoluut geen fruit, brood, rijst, aardappelen, pasta, suiker, zijn alcohol of gebakken goederen toegestaan. Als de dieter is gewend aan het eten van deze dingen, zal dit zeer moeilijk door te komen. Dit feit alleen al maakt het South Beach dieet een mogelijke mislukking.

Bovendien, de eerste twee weken van het South Beach dieet zet het lichaam in een toestand van ketose. Ketose ontstaat wanneer een adequatekoolhydraten worden niet genomen in en ketonen worden geproduceerd. Als ketose blijft, dan ketoacidose kan optreden, wat leidt tot coma en zelfs overlijden. Dit zal worden versterkt in iemand met nierproblemen, maar is zeker een probleem, zelfs bij gezonde mensen. Bovendien is de meerderheid van gewicht verloren in een staat van ketose is water gewicht en het zal worden teruggewonnen wanneer de normale eten hervat. Verlaging van calorieën bij deze extreme vermindert ook de stofwisseling waardoor gewichtsverlies moeilijker in detoekomst.

Geschikt voor het verlagen van cholesterol in het hart van patiënten en ook voor diabetici, het South Beach dieet is in feite een low carb dieet. Na de eerste twee weken, zijn gezonde koolhydraten zoals volle granen, fruit en groenten geleidelijk toegevoegd weer naar binnen De mogelijkheden voor het behalen van weer kilo afgevallen in de eerste twee weken is hoog op dit punt. Het is heel moeilijk voor een persoon om zich van iets te ontkennen en niet verder gaan overboord als het item wordt opnieuw ingevoerd. Nogmaals, eenveel van zichzelf op te lossen zullen nodig zijn om werk te maken van deze extreem dieet.

Een andere valkuil bij het South Beach dieet is nogal subjectief, maar toch een probleem. Het South Beach dieet biedt een overweldigende hoeveelheid boeken en adviezen te creëren iets van een ingewikkelde plan. Een heleboel mensen zullen gewoon niet maken door middel van het leren van de voeding en niet gefrustreerd raken wanneer de dingen te ingewikkeld. Als een persoon heeft een moeilijke tijd het begrijpen van eendieet, of ze zal hij een nog moeilijker tijd vast te houden.

Het South Beach dieet, het algemeen is gewoon te streng. Gezond eten voor het leven hoeft niet te betekenen geven alles op. Er zijn niet veel vergoedingen voor occasionele verwennerij. Dit, in en van zichzelf, zal het moeilijk maken voor een persoon vast te houden aan het South Beach dieet.

Maar het is niet de slechtste rage dieet ooit, het South Beach dieet is gewoon niet de beste manier om te bereiken gezondegewichtsverlies en houden het uit voor het leven. De beste manier om gezond gewichtsverlies te bereiken is door te leren hoe om gezond voedsel te keuzes te maken op een dagelijkse basis, niet fad dieet. Het gaat ook over het leren van deze keuzes evenwicht te brengen met het dagelijks leven, dus het is niet zo verdomd ingewikkeld. Lijkt een beetje eenvoudiger dan het onthouden van de glycemische index, nietwaar?

Eerder dan na het South Beach dieet, probeer een meer rechttoe rechtaan aanpak. Maak een lijst van alle items die je eet die hoog zijn in vet ensuiker. Elimineer de meeste van deze uit uw dagelijkse inname en geven alleen een klein bedrag af en toe. Lees etiketten en probeer grootte van de porties te begrijpen. U zult verbaasd zijn over wat je tegenkomt. Bijvoorbeeld, een portie ijs is slechts de helft van een kopje voor een totaal van ongeveer 300 calorieën. Kunt u zien hoe makkelijk het zou zijn om te serveren een kopje of zelfs een beker en een helft? Nu dat "dienen" van het ijs is 600 tot 750 calorieën! Probeer ten minste 60 minuten fysieke activiteit per dag te krijgen. Dit zoueen standaard uit te oefenen, zoals hardlopen vermengd met een aantal leuke dansen.

Vergeet niet de sleutel tot een gezonde voeding: Alles met mate! Het South Beach dieet kan werken voor sommige mensen, maar het zal zeker niet werken voor iedereen. Na een algemeen gezond dieet en regelmatig sporten is een minder ingewikkelde aanpak om gewicht te verliezen en zal zeker verbeteren van uw gezondheid voor een leven lang.

My Links : Cabinet Furniture Hardware Replacement Parts Valves flixya.com/blog/florentynaadalb

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s