De Ab Dieet – Kies bewegen, niet op dieet

Eigenlijk is er geen ab dieet te volgen om abs krijgen geript. Als u wilt abs, kiest u uit te oefenen, niet diëten. Dieet is slechts een onderdeel van het krijgen van een platte buik. We moeten deelnemen aan een actieve levensstijl van het toezicht op wat we eten, regelmatig te bewegen en het verminderen van stress in ons leven.

Volgende fad diëten en vertrouwen op het beperken van uw voedsel is niet effectief. Wanneer we ons lichaam van voedsel op ons lichaam gaat in honger-modus en op te slaan meer vet te ontnemen, zal dit vet gebruikt worden alsenergie in geval van nood. Dieet leidt alleen maar tot frustratie en mislukking.

Eten magere eiwitten en complexe koolhydraten zal ons lichaam snel verbranden van de calorieën die we in en vervolgens het overtollige vet voor energie te verbranden. Bovendien zal het eten van verschillende kleine porties-maaltijden gedurende de dag u helpen om uw bloedsuikerspiegel en energie niveaus.

Trainen met weerstand zal helpen om onze stofwisseling te verhogen. Niet alleen zullen we beeldhouwen onze lichamen, maar het helpt ons lichaam te optimaliseren zijnvetverbranding capaciteit. Wanneer we trainen met gewichten, en in snelle interval uitbarstingen, kunnen we onze stofwisseling om vet te verbranden te verhogen. Bovendien, de spieren ontwikkelen we meer energie nodig om te functioneren, waarbij het lichaam de algehele metabolisme verhoogt.

Met een verhoogde stofwisseling, onze spieren nodig hebben om harder te werken en als gevolg daarvan het nodig heeft om meer energie verbruiken. Het duurt vervolgens het overtollige vet dat we hebben en maakt gebruik dat als energie. Het lichaam wordt efficiënter in het verbranden van vet, zelfs tot enkele urenna een trainingssessie.

Stress is een andere factor die we nodig hebben om te verminderen in ons leven. Wanneer ons lichaam in een stressvolle situatie, ze reageert door het loslaten van het hormoon cortisol, dat slaat vet in onze maag gebied. Ontspannende activiteiten zoals yoga, meditatie, diep ademhalen en leren omgaan met stress zijn allemaal effectief in het verminderen van stress niveaus.

Er is geen ab dieet dat brengt ons geripte abs. In plaats van een dieet, lichaamsbeweging te kiezen, kijken wat we eten, het terugdringen vanstress uit ons leven zal sneller meer duurzame resultaten te krijgen, dat geeft ons de zes pack abs die we willen.

Friends Link : Band Saw Accessories flixya.com/blog/polosemmas flixya.com/blog/czeslawjozefatn flixya.com/blog/alojzyfabianb

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s