Leververvetting Dieet Do's en Don'ts

In haar boek, "Fatty Liver Diet Guide", veteraan lever verpleegkundige, Dorothy Spencer, stelt: "Er is in feite weinig verschil tussen de reguliere voeding tussen gezonde mensen en leververvetting patiënten. Het belangrijkste punt is om de inhoud te verminderen het vet te stimuleren en het lichaam ten volle gebruik maken van de calorieën voor energie, zodat er geen overtollige opslag van vet en koolhydraten zijn. " Ze gaat op het belang te benadrukken van de regelgeving, de balans en waarin alle groepen voedingsmiddelen door middel van eenzeer voedzame voeding.

Het beste dieet plan voor het verminderen van een vervetting van de lever zal variëren van patiënt tot patiënt. Als het gaat om vette leverziekte (FLD), zijn er vele factoren in het spel, en de onderliggende oorzaken van het probleem moet worden geïdentificeerd voordat het eigenlijke voedingsadvies kan worden gegeven.

FLD is over het algemeen onderverdeeld in twee soorten: alcoholische dranken (AFL) en niet-alcoholische dranken (NAFLD). Alcoholische leververvetting ziekte is een primaire oorzaak: de overmatige consumptie vanalcohol.

De ethanol in alcoholische dranken draagt bij tot overmatige vetophoping in de lever, omdat het blokkeert de oxidatie van vetzuren in de lever, en het remt de afgifte van de low-density lipoproteïnen (LDL) in het bloed die verantwoordelijk zijn voor het verplaatsen van vetzuren uit van de lever. Wanneer er meer vet neemt zijn intrek in de lever dan eruit, opstapeling van vet en de opslag plaatsvindt. AFL het algemeen kan worden teruggedraaid door het verwijderen van alcohol uit het dieet.

Niet-alcoholischevette lever ziekte is een complexe aandoening. NAFLD kan worden veroorzaakt door een grote verscheidenheid van dingen die omvatten, maar zijn niet beperkt tot, een vetrijke voeding, zwaarlijvigheid, type 2 diabetes (suikerziekte milletus), hyperinsulinemie, en metabole aandoeningen. Veranderingen in het dieet en gewichtsverlies zijn de beste manieren om te bestrijden en te keren NAFLD.

Hier zijn enkele van de do's en don'ts bij het maken van veranderingen die zijn voorzien van een vette lever dieet plan gericht op het terugdringen overtollig vet in de lever in uwlevensstijl.

Eet vitaminen en mineralen rijke voedingsmiddelen, met name die hoog in B-complex vitamines, foliumzuur (foliumzuur), mangaan, selenium en zwavel
Doen volgen van een uitgebalanceerd dieet en vermijd overmatig eten
Eet geen vette voedingsmiddelen, met name hoog in verzadigde vetten
Niet consumeren van alcohol en / of een hoog suikergehalte dranken zoals energy drinks en soda
Doe oefening regelmatig om gewicht te verliezen geleidelijk plaats van te proberen voor een "alle verliezen in een keer" oplossing
Eet geen grote hoeveelhedendonkere vlees of gebakken voedsel
Eet mager wit vlees zoals kip of kalkoen
Eet fruit per dag, in het bijzonder greens en bladeren
Eet fruit per dag, met name citrusvruchten hoog gehalte aan vitamine C
Eet complexe koolhydraten, zoals die gevonden worden in bruine rijst en volkoren granen
Eet geen eenvoudige koolhydraten zoals die gevonden in snoep en desserts
Eet voedsel met een hoog vezelgehalte

Related : Tool Holsters winniesjacob.livejournal.com flixya.com/blog/antoniafrancisz

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s