Voeding tot triglyceriden Neder – Wat u moet weten

Als je op zoek naar een dieet om lagere triglyceriden je nodig hebt om onderdeel te overwegen zowel het dieet en de oefening. In eenvoudige termen, eet meer groenten, bezuinigen op suiker en witte bloem en lopen ten minste eenmaal per dag. Tijdens het wandelen is geweldig je kunt krijgen een veel grotere invloed van het lopen.

Tijdens het hardlopen is een prachtige manier om in vorm te blijven, is het zo belangrijk om voeding hebben de juiste soort. Hardlopen is een zeer krachtige oefening die gebruik maakt van een veel energie,mineralen en voedingsstoffen. Indien deze niet aangevuld met je gewone voeding, kan je geconfronteerd met problemen zoals vermoeidheid en spanning later.

Terwijl de hoge-energie voedsel zoals koolhydraten worden vaak gezien als 'running voedsel', ze zijn gewoon een aspect van een complete voeding. Een persoon die draait op een regelmatige basis moet voedingsstoffen eiwitten, koolhydraten en andere waardevolle in hun dieet. Ze moeten ook weer zelf hydraat op een regelmatige basis om kostbare mineralen te herstellen dieverloren zijn gegaan door het zweten.

Niet maaltijden overslaat

Ontbrekende maaltijden, met name het ontbijt, is een veel voorkomende fout die velen van ons doen, vooral wanneer we in een haast. Echter, recente studies hebben aangetoond dat het ontbijt is een zeer belangrijke maaltijd als het onze bloedsuikerspiegel vult. Voor mensen die rijden regelmatig, ontbijt is zeker de belangrijkste maaltijd van de dag. Draait op een lege maag met een lage bloedsuikerspiegel is niet alleen ongezond, maar kan ook gevaarlijk zijn. Zorg ervoor dat utraining en voeding.

Het is het beste om erachter te komen wat voor soort ontbijt beste bij u past alvorens te lopen. Sommige lopers de voorkeur aan een kom pap, terwijl anderen graag een kopje koffie en wat fruit. In ieder geval is het een goed idee om minstens een uur wachten voordat post op een run. Voor degenen die op een strak schema en kan niet wachten, het is een goed idee om een koolhydraat gel in geval u toch in de maag van de problemen te gebruiken.

Vloeibare energie

Natuurlijk, alle lopers graag een lekker drankje hebben vansap of zelfs gewoon water na een run. Wat veel mensen niet beseffen is dat het hebben van een drankje na het uitvoeren van niet noodzakelijkerwijs aan te vullen waardevolle water en voedingsstoffen die het lichaam je gebruikt bij het zweten. Het is een goed idee om te drinken een zelfgemaakte sportdrank plaats, die van gelijke delen sinaasappelsap en water bestaat met een snufje zout. Deze gemakkelijk te maken te drinken is de perfecte manier om te vernieuwen en te verjongen na een goede run.

Terwijl je lichaam kan hunkeren vette en suikerrijke voedingsmiddelen van tijd tottijd, is het het beste om te voorkomen dat deze. In plaats daarvan is het belangrijk om zich te concentreren op het houden van uw bloedsuiker en energie niveaus hoog door het eten van elke drie uur. Zorg ervoor dat uw ontbijt en lunch zijn uw grootste maaltijd, bestaande uit een hoge eiwit-en energie-rijke voedingsmiddelen. Deze omvatten voedingsmiddelen zoals pasta, linzen en aardappelen.

Door gezond te eten, kunt u ervoor zorgen dat u het meeste uit uw baanvakbeveiliging te krijgen. Met je lichaam wordt regelmatig ververst en energiek met gezonde voeding, wordt uin staat om een enorme verbetering in je loopprestaties, maar ook zien. Eten is het recht van een vitale rol te draaien naar rechts.

See Also : Soldering Equipment Strap Clamps Belt Sanders flixya.com/blog/feliciajulianas flixya.com/blog/bibianajadwigaa flixya.com/blog/honorataanielas

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s