Dieet en lichaamsbeweging

Zowel voeding en lichamelijke activiteit nodig is voor een gezond en fit lichaam. gaat om ons fitness, samen met vier grote dingen, lenigheid, kracht, spieruithoudingsvermogen, en cardiovasculaire gezondheid. Oefening dieet op zich is niet van plan om dit geeft je, je moet het goed hebben het fysieke deel als. Een ding om te onthouden is een slechte voeding kan invloed hebben op uw opleiding fitness, zelfs als je beschikbaar bent naar aanleiding van de beste soort van oefening plan. Je hebt een gezonde voeding en eenveel oefening, dit is wat maakt je gezond en fit.

Het antwoord op de vraag, hoe lang men moet uitoefenen, is beantwoord door een groot aantal wetenschappelijke waarnemers. Het gemiddelde is ten minste 40 minuten van de oefening driemaal per week. Dit zal helpen om de cardiovasculaire gezondheid te versterken. Deze 40 minuten ontstond toen wetenschapper ontdekte dat het lichaam energie geput uit de spieren voor de eerste 20minuties, alleen als het zeker was dat de levering van energie was nodig voor een lange periode van tijdovergeschakeld op vetverbranding. Een ander idee is dat 3500 calorieën moet worden gebruikt in een week door het doen van elke vorm van fysieke activiteit. Dit zal profiteren u en uw hart. Het is een goed idee om te spreken met uw arts eerst te achterhalen wat de uitoefening van plan is te gaan als de beste voor u en uw lichaam. De energie voedingsstoffen die zijn net als glucose en vetzuren opgeslagen met een paar aminozuren worden verhuurd in het bloed tijdens de oefening om energie te leveren voor wat je doet. Dit betekent dat het lichaamzal reageren op de uitoefening door een aanpassing van het brandstofverbruik.

Er is een manier om voeding te gebruiken om onder controle te hoge bloeddruk en nu zijn ze erachter dat de oefening heeft een rol in het houden van de bloeddruk van de toenemende. Met de vermindering van natrium in uw lichaam, gewichtsverlies en beperkt gebruik van alcohol, samen met een verhoogde hoeveelheid lichamelijke activiteit en een vetarm dieet, kunt u hypertensie. Voedingsmiddelen die zijn voor het doel van het verlagen van de bloeddruk gebruikt, zonder gebruik vanmedicatie kan ook snoep en veel dranken die suiker, rood vlees en vetten in hen hebben.

Op te bouwen spier in het lichaam worden eiwitten gebruikt. Het lichaam verbrandt vet en eiwitten, terwijl we fysiek actief zijn, wanneer we rusten na lichamelijke activiteit, eiwitten worden gebruikt in de opbouw van spieren. Er is onderzoek dat heeft aangetoond dat sporters meer eiwitten te behouden en het gebruik meer van het als brandstof voor het lichaam. De American Dietetic Association heeft gezegd dat een gram per kilogram lichaamsgewicht wordt aanbevolenvoor mensen die geen gebruik maken van op alle. Voor de atleten, zijn het eiwit bedragen gaat worden hoger. Moet ervan worden uitgegaan dat sporters ook meer koolhydraten nodig hebt. Als ze niet genoeg rekening krabben, zal het eiwit worden gebruikt voor brandstof en zal er niet niets voor de spieropbouw na de training wordt gedaan.

Er is toenemend bewijs dat gewicht met oefeningen zoals wandelen, dansen, hardlopen, en sport zijn zeer goed voor de ontwikkeling van gezonde botten. Zwemmen isvan groot nut voor de gezondheid van de botten. Eetstoornissen als boulimie en anorexia hebben gezegd om de botsterkte schade. Lichaamsbeweging alleen niet kunnen maken je lichaam gezond te houden. Je moet de juiste calcium en andere vitaminen en mineralen die nodig zijn voor de botgroei met voldoende hoeveelheid beweging om de beste gezondheid van de botten bieden hebben. Samen met dieet en lichaamsbeweging kunt u conditie te houden je lichaam in topconditie en het leven in goede gezondheid door middel van uw.

See Also : Snow Removal Plumbing simonsglendas.livejournal.com flixya.com/blog/augustjant flixya.com/blog/janbaltazari

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s