HCG Dieet – Weight Loss Cure, hoe en wanneer om vals te spelen, al dan niet opzettelijk

Wat doe je, als je net iets extra's te eten hebben? Het is altijd het beste vast te houden aan het HCG dieet precies, als je kunt. Maar als je moet bedriegen, sommige opzichten beter zijn dan anderen. Ik heb gedaan het dieet drie keer en een paar dingen geleerd.

1) Allereerst, probeer niet om iets met suiker of zetmeel eten. Suiker stimuleert insuline en insuline verandert het in vet. In "kilo's en centimeters," Simeons waarschuwt tegen het eten van suiker of zetmeel gedurende de drie weken net nadoet het HCG dieet. Het is een grote no-no tijdens het dieet ook. Als je wil iets extra's te eten, zou je verleiden door een donut iemand bracht aan het werk, wat chocolade, etc. Maar, lees dan verder en ik heb een aantal suggesties.

2) Ten tweede, probeer op een dieet blijven binnen de door het eten van iets dat op. Ik zal uitleggen meer in een seconde. Ook zijn er een paar andere voedingsmiddelen die u misschien niet weet over die zijn opgenomen op een HCG dieet klinieken.

3) Ten derde, als jebedriegen, proberen om aandacht te besteden aan hoe alles wat je eet voldoet. Hoe voel je je na? (Dit is dus je kunt beter voorbereid voor de volgende keer.) Het is echt goed als je te houden een eetdagboek van slechts wat je eet en hoe je je voelt. Het is een van de beste dingen die je kunt doen, zodat u uw vooruitgang te controleren. U wilt in staat zijn om terug te kijken en uitzoeken wat je gedaan hebt recht op die dagen dat u meer dan een pond per dag kwijt en wanneer je alleen een half pond verloren. Soms is het echt moeilijk figuuruit.

4) Als je besluit dat je iets moet eten helemaal niet op het dieet, wordt u in feite bezig met een "loading dag." (Ik niet aan te raden dit!) Ik heb het gedaan, maar het betekent dat het zal worden ten minste drie dagen voordat u start met het verliezen van gewicht opnieuw. Als je dit moet doen, sla het vervolgens op voor een zeer speciale gebeurtenis en probeer het niet te doen het meer dan eens tijdens je 23 of 40 dagen. Dit is opzettelijk en gepland en het beste van alles wat je kunt jezelf vertellen u een dag opstijgen of het doen van een laad-dag. Hetwerkt ook als je in een stal of plateau.

5) Bedenk hoeveel ze met het dieet zal worden kost je. Tel de kosten voor het dieet plan, de HCG, de spuiten, de alcohol doekjes, de flessen steriel water, verzendkosten, enz., en verdelen van de kosten met 23 of 40 dagen en dan vermenigvuldigen met 3 dagen en u zult weten wat het kost u financieel. Als je naar een kliniek of arts, is er die kosten ook.

6) Dan is er de psychologische kosten. Als je 3 wachtendagen om te zien een nieuwe gewichtsverlies, het is zeer ontmoedigend. In het algemeen, als je iets eet niet op de zeer specifieke dieet, dan kom je de volgende dag. Verliest u de tweede, maar het is pas de derde die je maakt nieuwe vooruitgang.

7) Als je zinnen gezet op een candy bar, stoppen en denken. Kunt u vervangen door een stuk watermeloen? Het zou net met een reep chocolade! En het kan heel bevredigend. Voor degenen die zijn strikt verblijf op het Simeons dieet, luister niet naardit. Het is gewoon dat ik erachter watermeloen mocht door een paar HCG dieet klinieken. Ook een paar meer groenten en fruit.

8) Een ander ding dat werkte voor mij, toen ik voelde honger tussen de maaltijden door. Ik zou roll een hapje of twee van overgebleven kip in een blad sla, zoals een broodje en het maakte een goede snack. Dan zou ik bezuinigen op het bedrag van vlees (kip, vis, enz.) bij de volgende maaltijd.

Meer hints: u kunt vinden wat vet vrij, suiker vrij marinades en dressings. Ikals een vetvrij, suikervrij dressing genaamd Maple Grove Farms frambozenvinaigrette, die ik krijg bij Wal-Mart.

U kunt zelf een ijskoffie met Stevia. Het is niet helemaal zoals Starbucks, maar je kunt proberen. Ook kunt u graag uw handvol aardbeien te nemen en een smoothie te drinken te maken. Alleen water toevoegen, ijs en Stevia in je blender. U zult niet eens vals spelen!

9) Om het verblijf op het dieet, ik vond dat het eten van een gesneden tomaat of komkommer met zout en peper tussen de maaltijden doorecht geholpen om mij gaat en op schema met de volgende maaltijd. U kunt zelfs Gril de tomaten in de oven of broodrooster oven met wat kruiden. Ik ben niet zeker waarom het was zo bevredigend. Het is op de voeding, en de weinige (vetvrij, suikervrij) calorieën leek niet om gewicht te belemmeren mijn verliezen.

10) Een laatste ding. Toen ik ziek en moe van kip of vis, af en toe had ik een roerei of een hard gekookt ei. Dr. Simeons noemt in zijn manuscript "kilo's en centimeters," over eieren voor dezedie vegetariërs. Ik heb nog steeds bewaard te verliezen net hetzelfde. Ik kookte het roerei in een beetje water in een pan met antiaanbaklaag.

Als je hebt gelezen mijn andere artikelen, dan weet je hoe ik per ongeluk leerde over het eten van salades, met meer dan een groente bij een maaltijd. Ik onbegrepen en aten salades elke dag en nog steeds verloren gewicht echt snel.

Vergeet niet dat als je HCG, waarbij als je eet geen calorieën meer dan de 500 per dag, dat je krijgt. Het is de aard van hCG. Het werkt alleen ophelpen u vet te verliezen wanneer je dieet doen zeer laag calorisch, genaamd VLCD. Er is een geweldige website die u helpt berekenen van uw calorieën, vet, eiwitten, etc. genoemd fitday.com

My Links : Toilets Bidets flixya.com/blog/mariesbertie flixya.com/blog/blancasdamie flixya.com/blog/alfonsczeslawag

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

