Vrouwen boven de 50 – Dieet voor een gelukkig leven!

Vanaf de leeftijd van 50 op is wanneer de echte pret begint! Vergeten wat 50 eruit zag toen je moeder was 50, vergeet over wat 50 eruit zag toen je grootmoeder was 50 …. Het is een nieuwe dag meisjes en we een nieuwe 50! In deze tijd van ons leven we weten wie we zijn en we genieten van echte zelfvertrouwen! De schoonheid van een vrouw komt uit haar innerlijke zekerheid! Oh ja, we voorbij de leeftijd van verwarring! been there, done dat de t-shirt gekocht! (Wat heb ik met dat t-shirt?)

Nooit onder de raming van dekracht van een vrouw!

Ik ga om te praten over voeding en het effect van een gezonde voeding zal hebben op uw leven! Naast het opstijgen ongewenste ponden, bewust worden van wat je eet zal je helpen om bewust te worden van andere gebieden van uw leven zo goed! Toen ik vertragen en ik ben meer aandacht besteden aan mijn dieet, word ik meer gericht op elk ander gebied van mijn leven! Dat is een grote bijkomend voordeel en een van de redenen waarom ik te bevorderen dieet!

Zijn gemakkelijk te robot geworden in onzeleven … we doen dezelfde dingen, op dezelfde manier … dag na dag … week na week … jaar na jaar …! Wij voeren rond die extra 5 pond, 20 pond, 40 pond of zelfs meer! WAKE UP!

Het is gemakkelijk om zelfgenoegzaam te krijgen over onszelf …. maar neem een kijkje in de spiegel …. is dat wat je wilt zien?

Leren hoe u uw lichaam te geven wat het echt nodig heeft, in plaats van wat je hersenen denkt dat het nodig heeft of wil, is een stap in de goede richting! Eigenlijk zetten een dieet plan in de praktijk …. dat iswat we streven naar! Of u nu wilt dag verliezen 5 pond of 150 ponden elke voeding begint met een plan en een eerste! Een van de redenen waarom ik ben zo enthousiast over STRIP dat vet gewichtsverlies systeem is dat je eigenlijk het samenstellen van uw eigen plan en ook het voedsel dat u wilt! Het systeem is alle natuurlijke ook. Dat betekent … geen pillen … geen poeders … geen drankjes! Gewoon goede ouderwetse eten samen op een manier die u zal helpen gewicht te verliezen en houden het uit want je zal een hele nieuwe manier om te lereneten! Is dat niet spannend?

Het nemen van je gewicht af is het makkelijke gedeelte … houden het uit is de reden waarom u een gezond plan kunt u aan de stok voor het leven nodig hebt! Of u nu wilt dag verliezen 5 pond of 150 ponden elke voeding begint met een plan en een eerste!

Het idee van het gaan op een dieet zorgt voor veel mensen een enorme hoeveelheid stress! Ik heb mensen gehad die me vertellen dat als ze gaan op een dieet zij denken over het dieet elke seconde, voel je beroofd en hebben de wens om meer te etendan wanneer ze niet op een dieet! Uw gedachten over voeding, dieet en beroofd zijn iets wat je kan veranderen. Ze zijn alleen gedachten en ze niet echt iets betekenen, maar je gedachten lijken te zijn krachtig genoeg om je het gevoel alsof je honger.

Geloof me, als je eten van de juiste soorten voedsel, hoewel je calorie-inname is minder …. je niet gaan verhongeren!

Deze gedachten stel je voor mislukking!

Probeer het opmerken van de gedachten die in jegedachten wanneer dat "honger" gevoel komt. Indien mogelijk wanneer ze komen te vervangen door positieve affirmaties, zoals:

* "Ik verdien het om gezond en dun!"

* "Ik heb een groot gezond lichaam!"

* "Ik heb genoeg eten vandaag, mijn lichaam is gezond!"

* "Ik hou van mijn lichaam en het is belangrijk voor mij dat ik goed voor zorgen!"

* "Ik wil op dieet, ik voel me in de controle van mijn leven!"

Laten we nu eens naar de feiten hier vriendinnen!

Het is alleen eten!

Het is gewoon eenmaaltijd … je gaat naar een ander in een paar uur te hebben!

Eten is niet een gebeurtenis! … Het is niet een hobby! … Het is brandstof!

Ik begrijp dat u dol op eten! Ik ook …. maar ik heb liever goed kijken in mijn kleren, voel je zelfverzekerd over de manier waarop ik eruit zie en gezond zijn!

Het is goed om niet om een dubbele kin, hoge bloeddruk of ernstige cellulitis!

Face it, er zijn geen voordelen aan overgewicht! (Tenzij je een Sumo worstelaar!)

Niet alleen veroorzaakt u zelf een slachtoffer te zijn endagelijks te lijden, je aanzienlijk verkorten van uw levensduur!

Overgewicht is niet gezond! Overgewicht is verantwoordelijk voor 325.000 sterfgevallen per jaar! Niet een mooi plaatje!

Gaan op een gezonde voeding klinkt beter en beter is het niet? Starten en het verblijf op een dieet dat gezond is betekent dat een plan! Strook die Vet is een gezonde en effectieve manier om samen te stellen uw eigen dieetprogramma. U kunt baseren op voedingsmiddelen die u toch eten!

Je hebt niets teverliest (met uitzondering van ongewenst vet), en alles te profiteren!

Dieet en krijgen gezond! De wereld is vriendelijker voor je wanneer je vriendelijker zijn voor jezelf!

Dieet en krijgen gezond! Het is geweldig om te passen!

Dieet en krijgen gezond! Dit is geen generale repetitie! Dit is uw leven!

Recommend : Anvils Lights Food Disposers flixya.com/blog/jakubapolonia

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

