Crashdieet

Wat is een crash dieet?
Crash dieet is een dieet dat bestaat beperking van de calorie-inname in de voeding. Het is gedaan om een snelle of snel gewichtsverlies te bereiken. Het is anders van honger als in een crash dieet houdt rekening (eten of drinken) van minimale calorieën die door het lichaam. Het is niet bedoeld voor het laatst voor meer dan een week.

Crash dieet moet beperkt worden zoveel als je kunt. Omdat het gaat om het minimaliseren van de calorie-inname in het voedsel, zodat dehoeveelheid vet neemt u op dagelijkse basis vermindert ook. Dus je gewicht kan snel verminderen, maar kan professionals en diëtisten erkennen dit als een zeer risicovolle wijze van extra gewicht te verliezen. Crash dieet kan worden gecombineerd met honger dieet en andere snel gewichtsverlies methoden, zoals het nemen van dieetpillen en extreme oefeningen die schadelijk kunnen zijn voor het lichaam.

Doen crash dieet werkt?
Het zal wonderen doen voor je in de eerste week. Je verliest een hoop gewicht. Mannen en vrouwenhebben gevonden dat ze hebben verloren rond de 5 kilo of zelfs meer tijdens de eerste paar dagen. Maar dit gewichtsverlies kan worden beschouwd als ideaal of ware gewichtsverlies als het merendeel van het gewicht dat je verliest is vocht en gewicht. Het merendeel van de glycogeen (type van glucose) wordt verbrand om als gevolg van lage calorie dieet en absorbeert alle het overtollige vocht in het lichaam.

Ook het gewicht verlies zal niet lang voor een lange tijd. Als de dagen zal gaan over de mate van gewichtsverlies zal afnemen en komt u op een punt waar je gewichtzal niet verminderen verder. Het merendeel van de crash dieet mensen staan bekend om terug te krijgen al het gewicht als het meeste gewicht verloren in het water massa. Ook uw gewicht kan veel door ook schommelen a tot en met voortdurend veranderende dieet.

Welk effect het heeft op het lichaam?
Ieder individu zal hebben verschillende metabolisme (snelheid waarmee het lichaam calorieën verbrandt). Tijdens een crash dieet zal het lichaam zich aanpassen als het zal worden ontvangen lage hoeveelheid calorieën. Zodat het lichaam zich aanpast aan branden zeerweinig calorieën om alle noodzakelijke lichaamsfuncties uit te voeren. Het lichaam heeft de mogelijkheid om deze verminderde metabolisme voor het aantal maanden of zelfs jaren te handhaven. Dus zal het lichaam in gewicht, zelfs als u minder calorieën meer als uw stofwisseling tarief heeft veel verminderd.

Wat zijn de gezondheidsrisico's van It?
Het zal zowel op korte termijn en lange termijn gezondheidsproblemen. Deze problemen kunnen zowel geestelijke of lichamelijke.

Mentale of emotionele gezondheidsproblemen
Het heeft diepe invloed op geestelijke ofemotionele gezondheid. Crash dieet zal verlaten omdat je extreme eten honger. U bent meer als tegenstrijdige stemming hebben wanneer crash dieet. U zult ook meer geneigd zijn tot slecht gehumeurd of depressief dan gebruikelijk. Het zal ook ernstige psychische aandoeningen zoals eetstoornissen anorexia en boulimia.

Voedingsdeficiëntie
Het zal je beperkende en u zult niet in staat om gezond voedsel te eten. Het zal leiden tot voedingstekorten, zoals bloedarmoede door ijzertekort, vitamine B12-deficiëntie,kalium en natrium-deficiëntie. Uit deze kalium & natrium tekort is het meest gevaarlijk als deze zijn verantwoordelijk voor een juiste zenuw-en spierfunctie. Ze zijn belangrijk voor de regulering van hartslag en een laag kaliumgehalte & natriumgehalte kan een hartaanval veroorzaken.

Vitaal orgaan Schade
Het kan schade aan uw vitale organen die op energie-afhankelijk van de inname van koolhydraten. De crash dieet zorgt ervoor dat je de vermindering van de calorie-inname in het lichaam. Dit kan leiden dat je leeft niet, nierfalen hebben,en een hartaanval of zelfs een beroerte.

Osteoporose
Op lange termijn crash lijners lijden aan deze ziekte osteoporose dat ervoor zorgt dat uw botten uiterst fragiel. Dit gebeurt vanwege de lage inname van calcium in het lichaam.

Het vermijden van een crash dieet:
Het is beter om gewicht te verliezen door juiste methodes dan een crash dieet. Je moet spreken met uw arts of diëtist voordat u besluit uw gewichtsverlies programma. Het is belangrijk dat je niet de inname van calorieën te verminderensnel als het zal slecht effect op het lichaam hebben. Kies gezondere voeding optie in plaats van junk food en zie je gewicht te verminderen in de juiste manier en niet van invloed op je lichaam op alle.

See Also : Pest Control Vacuums Dust Collectors Baby Furniture odilesdaryls.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s