Dukan dieet tips – belang van fysieke activiteit

Fysieke activiteit is essentieel voor een goede gezondheid. Fysiek actief is een essentieel onderdeel van een gezonde levensstijl. Als u op de Dukan dieet dan dagelijks matige fysieke activiteit is een van de weinige niet-verhandelbare regels die u moet volgen. De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van de oefening, terwijl op de voeding is ten minste 25 minuten per dag. Zelfs als u niet op de Dukan dieet, de meeste experts raden ongeveer 20 minuten van matige fysieke activiteit per dag.

De Dukan> Dieet is aanvankelijk een hoog eiwitgehalte, weinig koolhydraten dieet. Dr Dukan heeft ook grote beperkingen op vet, suiker en zout. Lijners worden gepresenteerd met een beperkt menu, maar de beperkingen zijn uitvoerbaar en er zijn tal van keuzes tijdens de maaltijden. In "The Dukan Diet", de bestseller, die onlangs uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk en de VS en verkocht in 20 verschillende landen, de auteur geeft een lijst van lasten van toegestane voedingsmiddelen. Het voedsel dat je kiest om te eten uit deze lijst zijn aan u enuw specifieke smaak. De arts adviseert creatief wezen en het gebruik van veel kruiden en specerijen om de smaak van uw eiwitten. Dr Dukan dringt erop aan dat je water drinken en je matige fysieke activiteit per dag.

Sommige mensen zijn van nature fysiek actief en vinden dat de vereiste 25 minuten wandelen of lichaamsbeweging per dag is geen probleem. Anderen, echter, vindt de montage van de dagelijkse oefening in een uitdaging. Als u op de Dukan dieet en vinden het moeilijk om hier dagelijks te oefenen zijnenkele tips die u kunnen helpen.

Oefening is essentieel voor het optimaal functioneren van je hart

Als je moeite hebt om gemotiveerd om uit te werken om gewicht te verliezen, denk aan uw gezondheid van het hart. De Dukan dieet vereist eten van veel eiwit. Soms zijn mensen voelen zich moe, zonder de suiker en koolhydraten. Zorg ervoor dat je genoeg eten en jezelf niet te ontnemen tijdens het dieet. Verrassend, oefening maakt vaak voel je je meer alert en energiek waardoor udat extra impuls. Als u behoefte aan een beetje motivatie om te oefenen, denk aan de voordelen voor uw cardiovasculaire systeem.

Fysieke activiteit helpt je te verbranden en vet dat van nature calorieën.

Het is belangrijk om vet te verbranden als je gewicht wilt verliezen. Het afslankproces is effectiever als je aan het doen zijn fysieke activiteit om extra calorieën te verbranden. Zorg ervoor dat u water drinken om uw systeem te spoelen als je lichaamsbeweging en uw eetgewoonten te veranderen. Als je vinden het een uitdaging omjezelf te motiveren om te oefenen, stel je voor vetsmelterij uit als u lopen of rennen of dansen. Soms is het mentale beeld kan houden je gemotiveerd met uw verhoogde lichamelijke activiteit en oefening plan.

Fysieke activiteit is geweldig voor je geest, een natuurlijk hoog.

Als u niet enthousiast over de ervaring uit te werken, herinner jezelf hoe geweldig je zult voelen na je oefening. Oefening verhoogt chemische stoffen in je hersenen en geeft je een gevoel van euforie, in aanvulling op degevoel van vervulling je zult voelen. Terwijl het doen van de Dukan dieet, dat is een uitdaging – het is fantastisch om te hebben dat extra impuls geven aan je hersenen.

Je hoeft niet om de activiteit te doen zware lichamelijke

Als u niet een jogger of niet zoals hardlopen, vergeet niet dat je niet hoeft te moeilijke oefening om de voordelen van fysieke activiteit te krijgen op de Dukan Methode doen. Een mooie wandeling of een wandeling is effectief zolang u uw hartslag een beetje te krijgen. Hier is een tip als het krijgen vandaar uit te oefenen is een uitdaging. Stel uw sportschoenen of wandelschoenen en comfortabele kleding lopen voordat je naar bed gaat. Laat uw iPod en koptelefoon klaar. Wanneer uw alarm afgaat, te kleden en gaan de deur uit veelbelovende jezelf dat je minstens vijf minuten lopen te doen. De kans is groot, als je eenmaal gaat, je vijf minuten lopen zal veranderen in 20 minuten of meer. Als je je goed voelt, ga door. Meer lichamelijke activiteit is zelfs nog beter, terwijl op de Dukan dieet. Als je druk zelf net een beetje, zult u profiteren van de resultaten sneller. Een ander ding dat je kunt doen is gewoon toe te voegen korte stukjes van fysieke activiteit aan uw routine elke dag. Misschien lopen naar de markt in plaats van rijden, neem de trap in plaats van de lift op het werk – dit soort activiteiten toe te voegen en helpen uw Dukan Dieet resultaten.

Vergeet niet dat lichamelijke activiteit is van essentieel belang om een gezonde levensstijl, met name dus als u begaan bent met het aanbrengen van wijzigingen en het doen van de Dukan> Dieet.

My Links : Band Saws Milling Accessories Tiles flixya.com/blog/fryderykaleksan

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s