Lichaamsbeweging, voeding en gewichtsverlies voor de borstvoeding Mom

Het is normaal voor een vrouw om bezorgd te zijn over zaken zoals gewichtsverlies en fitness, met name na een zwangerschap en tijdens de borstvoeding periode. Echter, veel nieuwe moeders willen ook weten hoe dieet, lichaamsbeweging en een programma van het gewichtsverlies baby zal het invloed hebben op hun vermogen om effectief borstvoeding geven aan hun. Hier is een paar elementaire bits van de gegevens over het onderwerp. Voor specifiek advies over u, uw baby, en je borstvoeding programma, raadpleeg dan uw arts.

> Dieet

Terwijl je bepaald dieet heeft minder invloed op de moedermelk geef je je baby dan je zou denken, is het belangrijk voor u om gezond te zijn tijdens deze periode. Er gaat slapen een veel stress, veel verloren, en het zal tijd worden een moeilijk anders te voegen de last van "gaan op een dieet" aan alles. Het laatste wat je nodig hebt op dit moment is meer stress, en proberen om je energie op peil te houden en geniet van je nieuwe baby, terwijl jij het snijden uw eigenpersoonlijke voeding is geen goede keuze. De meeste "diëten", met name die van de FAD soort, de neiging om de dieter in termen van de noodzakelijke voeding bedriegen, en zelfs als deze niet direct invloed op uw baby, raakt je, en wat treft u kunt invloed hebben op uw kind.

Als je moet "dieet" als onderdeel van uw persoonlijke plan van het gewichtsverlies, kijk dan in nutrisystem, het South Beach dieet, Weight Watchers, of soortgelijke programma's gewichtsverlies als ze stress goede voeding, lichaamsbeweging, en hebben eensteunmechanisme dat zal je in contact met anderen als jezelf … vaak met inbegrip van nieuwe moeders! Als u niet wilt meedoen met dergelijke georganiseerd programma, dan op zijn minst voor zorgen dat u een gezond eten plan volgende en krijg regelmatig de matige lichaamsbeweging.

Uitoefening

Het is normaal gesproken heel goed om te oefenen tijdens de borstvoeding periode. Sommige onderzoek heeft uitgewezen dat regelmatige matige lichaamsbeweging daadwerkelijk kan de melkproductie te helpen. Zoals altijd in het gezicht vanbijzondere omstandigheden, controleer dan eerst met uw arts. Hier is een paar dingen die je zou willen om over na te denken.

Een ding dat altijd een tegenprestatie, maar die is nog belangrijker in deze tijd is het beschermen van uw borsten. Letsel of stress om hen kan leiden tot ziektes zoals een infectie of mastitis die zouden kunnen interfereren met uw vermogen om uw baby te voeden en kan zelfs resulteren in meer extreme gezondheidsproblemen. Dus, altijd beginnen met een goede pasvorm, comfortabel, effectieve ondersteuning beha.Vermijd oefeningen die stress kan veroorzaken aan de borsten of druk op, of impact op de borsten. Hier is waar ik mijn gebruikelijke stekker die voor veel vrouwen, yoga is een uitstekende conditie keuze te maken.

Als u eerder een sporter, terug gemak in je routine. Je kan hebben om je routine te wijzigen, voorziet in een lage impact alternatieven voor uw vertrouwde high-impact oefeningen. Overdrijf het niet. Blijf bij je gezond eten plan, en drink veel vocht. Verpleegkundige voor de training. Het is niet goed tewarm en bezwete, of in het midden van je favoriete oefening routine en geniet van alles te stoppen om te zorgen voor een hongerige baby.

Oefening niet om een geplande rigide routine. Die wandeling met je nieuwe baby in de kinderwagen mag alleen de fysieke activiteit die u zowel op dat moment nodig zijn. Natuurlijk, met stop voor alle complimenten voor je mooie nieuwe kind kan onderbreken van de procedure een beetje.

Weight Loss

Na je zwangerschap, zult u zeker geïnteresseerd zijn inverlies van het gewicht dat lijkt te zijn verschenen uit het niets. Zoals altijd, is de sleutel tot gewichtsverlies zal afhangen van twee belangrijke punten; lichamelijke activiteit en voeding. Als je na een aantal van de bovenstaande adviezen, krijgen een aantal regelmatige matige lichaamsbeweging en stevig hebben een gezond eten plan in de plaats, is er een goede kans dat de meeste van die ongewenst gewicht zal verdwijnen. Als het echter gaat niet weg snel genoeg, of dat laatste beetje is blijven rondhangen, misschien moet u bij het opvoeren vanuw oefening een beetje. Echter vasthouden aan het plan, maak uw aanpassingen in hapklare stappen, en niet overdrijven.

Immers, je krijgt gezond voor twee.

Friends Link : Tool Cabinets Door Levers Kitchen Faucets flixya.com/blog/bogumiljand flixya.com/blog/florjanadamq

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s