Gewijzigd mediterraan dieet

Het mediterrane dieet is geïdentificeerd als het geheim van hogere levensverwachting onder de mensen van het Middellandse-Zeegebied. Mediterrane keuken zijn een combinatie van groenten, noten, fruit, peulvruchten en bonen gekookt in olijfolie, met een matige inname van zuivelproducten en rode wijn. Ze verbruiken zeer kleine hoeveelheden dierlijk vet, vlees en suiker in hun dieet, op een wekelijkse of maandelijkse basis. Deze voedende evenwichtige voeding samen met een actieve levensstijl te helpenvoorkomen dat een deel van de chronische ziekten van het hart, maar ook als kanker, diabetes en galstenen.

Onderzoekers hebben vastgesteld dat de traditionele mediterrane als een gezond dieet, vergeleken diëten die rijk zijn aan dierlijke vetten en producten. Amerikanen en Europeanen consumeren pluimvee, eieren en rood vlees gekookt in dierlijke vetten zoals boter of margarine, dat zijn een rijke bron van verzadigde vetten. De inname van deze voedingsmiddelen met weinig of geen vezels, tekort aan essentiële vitaminen, mineralen en voeding van vitaal belang voor het menselijk lichaam, loopt het risico van deze mensen te ontwikkelen overgewicht, verschillende soorten van kanker, hart-en vaatziekten en een kortere levensduur.

Het mediterrane dieet is dus aangepast voor de bredere bevolking. In feite is het gewijzigde mediterrane dieet is een anti-aging dieet, bedoeld om mensen de verbetering van de levensverwachting van ouderen. Het dieet is niet een onderdeel van een gewichtsverlies programma, maar een gezonde voeding in combinatie met een actieve levensstijl worden aangemoedigd. Het> Dieet beveelt een dagelijkse portie groenten, fruit, peulvruchten, bonen en granen met een lage hoeveelheid melk, yoghurt en kaas. Het voedsel moet worden gekookt, gegarneerd of gekleed met olijfolie (een laag verzadigd vet en anti-oxidant). Pluimvee en vlees moet soms worden geconsumeerd. In feite is het mediterrane dieet wordt aanbevolen de inname van vette vis aan pluimvee, want het is een goede bron van eiwit en omega-3 vetzuren die goed zijn voor het hart. Een gezond dieet van gemodificeerdeMediterraan dieet gekoesterd door ouderen bestaat voornamelijk uit groenten, fruit en vis.

Related : Electrical Wire flixya.com/blog/hieronymanastaz flixya.com/blog/filipjustinao

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s