Gezond dieet om gewicht te verliezen – Don't Worry, nr. Vermelding van selderij, wortelen, of tofu

Hier is een gezond dieet om gewicht te verliezen met. Maak je geen zorgen, ik zal je niet vertellen domme dingen zoals eten, wortelen en selderij en andere onzin als dat. Ik geef je slechts een dieet dat gemakkelijk is voor een meerderheid van de mensen te volgen.

Het beste deel is, zal het niet voelen als een dieet helemaal.

Gezond dieet om gewicht te verliezen

1. Ontbijt begint de dag goed

Je net je uit de slaap, een mini-snel. Uw lichaam heeft voedingsstoffen en calorieënonmiddellijk. Vooral eiwit. Dus voor dit dieet, moet je eieren eten. Ik geef de voorkeur 3-4 roerei. Dit krijgt u het eiwit en vult u op.

Ik geef je een "geheime voedsel" dat helpt dit dieet een hoop … gebruik het zo veel mogelijk. Het is zwarte bonen. Een enkele blik zwarte bonen heeft 25 gram vezels en 25 gram eiwit … zonder suiker. Als je kunt, warmte 1 / 2 van een blik zwarte bonen gedurende 5 minuten en verdeeld over je eieren.

2. Houd je momentum te gaan meteiwitten en vezels voor de lunch

Hoe meer calorieën (gezonde calorieën) krijg je eerder op de dag, hoe gemakkelijker de rest van de dag voor je wordt. Je hebt minder trek en minder behoefte aan snacks te overbruggen u over tot de volgende maaltijd.

Ik stel voor dat je tilapia of zalm te eten op een bedje van sla. Andere eiwitten kun je gebruiken in plaats … 1 blikje tonijn, 1 blik zwarte bonen, 1 kipfilet, of 1 hamburger.

3. Diner … een mager vlees en sommige "superfood" groenten

Maken gebruik van allemager vlees dat u wilt voor het diner, maar ik sterk aanbevelen dat u 8 ounches van broccoli of bloemkool eten … of een combo van beide. Ik krijg het een pond bevroren zakken met een mix van elk voor ongeveer een dollar.

4. Kies uw snacks

Te veel mensen gebruiken gemaksproducten voor snacks. Slecht, slecht, slecht. Een heleboel keer je zelfs geen enkele controle over deze, omdat je zo slecht gegeten in de ochtend en 's middags dat je de snelle energie uit de suikers in hen nodig hebben.

Ongeacht, proberen te etenzo veel appels en caloriearme yoghurt voor uw snacks.

5. Wat te drinken ….

Gewoon water drinken, eiwit shakes, en thee … niets anders! De lege calorieën zijn het doden van je langzaam. De gemiddelde Amerikaan krijgt meer dan 25% van zijn / haar calorieën uit vloeistoffen nu. Het is niet mooi.

Daar ga je … een eenvoudige, gezonde dieet om gewicht te verliezen met en niet het gevoel alsof je lijden of ontnemen jezelf.

Tags : Brad Nails flixya.com/blog/hieronymanastaz

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s