Lage GI Diet Plan

De lage GI (glycemische index) dieet plan benadrukt het eten van voedingsmiddelen die schaal registreren van een gering aantal op de glycemische index. De basis van dit dieet plan: voedingsmiddelen die winst hebben een lage glycemische index aantal leiden tot een stabiele bloedsuikerspiegel en minder gewicht. Andere diëten glycemische index ook nemen in hun voedingskeuzes voor gewichtsverlies.

De glycemische index heeft betrekking op de bloedsuikerspiegel. Diabetici hebben moeite het controleren van hun bloedsuiker zodat het eten van de juiste voedingis belangrijk voor hun gezondheid. Deze index is overgebracht naar de mainstream te gebruiken, maken een dieet plan dat iedereen kan.

Voedingsmiddelen die ervoor zorgen dat de bloedsuikerspiegel op spike onze honger te verhogen. Bijvoorbeeld, zal het eten van een reep geeft u een grote uitbarsting van energie voor ongeveer een half uur. Daarna zal u zich moe voelt en traag. Om door te gaan, zul je meer eet suiker. Dan is de vicieuze cyclus begint opnieuw.

Een stabiele bloedsuikerspiegel houdt ons energiek de hele dag en wij niethonger. Het dieet leidt tot verlies omdat het gewicht van het voedsel keuzes die worden gemaakt. Wanneer de glycemische index nummer is vijftig of minder, is het voedsel als een "lage GI" score hebben. Iets meer dan zeventig wordt beschouwd als hoog en tussen de vijftig en zeventig is matig.

De glycemische index is geen exacte wetenschap. Volgens de vergelijking gebruikt om het aantal te berekenen, zijn er snoepjes die een lagere glycemische index dan gezonder voedsel zoals wortelen hebben. Natuurlijk kun je niet etenchocolade en suiker verwerkt de hele dag en verwachten om gewicht te verliezen. Dus, is er een fout in het plan ergens.

Ook is de glycemische index berekend voor levensmiddelen alleen gegeten. Wortelen beter smaken met dressing. Aardappelen gaan met biefstuk en uien. Voedingsmiddelen die samen gegeten verander de glycemische index, maar of het voor het goede of het slechte, niemand weet het zeker.

Een persoon na het lage GI-dieet plan kan een maaltijd met een lage glycemische index van voedsel en nog steeds komenslechter voor het volgens het plan, omdat andere factoren zijn niet meegenomen. Bijvoorbeeld vetten in een maaltijd vertragen de spijsvertering, daarom mogelijk het veranderen van de werking op het lichaam. Er is meer onderzoek nodig voordat dit dieet is bewezen dat het verlies gewicht verhogen of maak een verschil in gewichtsverlies op alle.

Het is goed om voedingsmiddelen die stabiele energievoorziening alle dag te eten, maar een hele maaltijd plan van hen kan niet wat je zoekt. Op dit moment is er teveelvariantie in het aantal, afhankelijk van wie je het vraagt. Een laag vetgehalte plan zou makkelijker te volgen met betere resultaten.

Visit : Screen Door Hardware Kitchen Sink Accessories flixya.com/blog/hiacyntalojzyv

This entry was posted in Diet Articles. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s