Mediterrane Dieet voor jong te blijven

In de afgelopen jaren het Middellandse-Zeegebied is de focus van veel onderzoek, niet alleen voor haar verbindingen met geld en haute couture, maar omdat onderzoekers opgemerkt dat de regio in mindere incidenten van hart-en chronische ziekten. Meer mensen lijken er een gezond gewicht te behouden en een langere levensduur hebben. Het is een bekend feit dat obesitas epidemische proporties nadert nu in de VS, met alle daarmee samenhangende problemen en complicaties.

Misschien is de Middellandse Zee> Dieet is wat kunnen mensen uit deze regio om jonge langer verblijf, hart handhaven van een gezond gewicht, een gezonde en obesitas het risico op kanker, hoge bloeddruk, diabetes, hypercholesterolemie en.

Wat is het mediterrane dieet?
Het is moeilijk om te komen met een veeleisende definitie van een mediterraan dieet als de landen in het Middellandse-Zeegebied consumeren een gevarieerde set van levensmiddelen aan, bijvoorbeeld de Spaanse consumeren van een gezonde hoeveelheid vis, olijfolie enwijn, terwijl de traditionele Griekse dieet bestaat uit 60% groenten en fruit, 20% vlees, 10% koolhydraten en 10% vetten.

Prime bestanddelen mediterrane dieet bestaat voornamelijk uit vezels, zoals granen, fruit, bonen en groenten. Vezels in pasta, rijst, brood, bulgur (gebroken tarwe gedroogd), polenta, aardappelen en couscous, zijn natuurlijke vulstoffen en dus een persoon te voorkomen dat op gezette tijden bereiken voor snacks. Onderzoekers ook het gevoel dat de liberale consumptie van yoghurten knoflook een gunstig effect hebben.

Het mediterrane dieet omvat ook een beperkte consumptie van rood vlees. Dit vermijden van calorierijke helpt duidelijk niet alleen met het behoud van gezond gewicht, maar met gewichtsverlies als goed. Sommige onderzoekers beweren dat de grote hoeveelheid vis, fruit en noten gegeten in het dieet rimpels bieden anti-oxidanten van die vertraging het uiterlijk en helpt als een anti-aging methode.

Niet een nieuwbakken techniek: Het is interessant op te merkendat de 'Mediterrane Dieet' is minder een nieuwbakken techniek jaar te handhaven gezond gewicht en meer een gevolg van de gezondheid-bewuste mensen opnieuw kijken naar eetgewoonten die zijn gevolgd in het Middellandse-Zeegebied voor duizenden. Dus het Mediterrane Dieet bevordert een radicaal andere kijk op 'food' en 'consumptie' en is minder van een 'dieet' te worden berecht voor een korte duur van de tijd, en meer een manier van leven die men kan kiezen om permanent te nemen.

Tags : Drain Cleaning Nippers Snips Burs flixya.com/blog/bernardjaceko flixya.com/blog/feliciajulianas

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s