The Wrestler is Diet

De worstelaar de voeding heeft een grote invloed op de algehele prestaties. Worstelen is een zeer fysiek veeleisende sport. Goede voeding helpt een worstelaar zich sterk, zowel fysiek als mentaal. Maar, verkeerde voeding kan het verlof een worstelaar gevoel van zwakte, uitgedroogd en kramp.

Veel worstelaars krijgen niet de juiste voeding die nodig is om te concurreren in deze fysiek zware sport. Dit is meestal het gevolg van een worstelaar de "lage prioriteit aanpak" om zijn voedingswaardebehoeften en / of verkeerde informatie.

Succesvolle worstelaars weet dat goede voeding is een essentieel onderdeel van hun dagelijkse training ritueel. Ze beseffen dat goede eetgewoonten hen te helpen concurreren op een veel hoger niveau.

Hier is een aantal goede voedingsadviezen voor de worstelaar van alle leeftijden:

Gehydrateerd te blijven

Water is een zeer belangrijk onderdeel van uw dagelijkse voeding en is nodig voor optimale prestaties. Probeer een liter water voor elke duizend calorieën van voedsel verbruikt per consumerendag. Sportdranken zijn ook een geweldige manier om voedingsstoffen verloren van praktijken en de concurrentie aan te vullen. Het is geen goed idee om je lichaam volledig te ontnemen van water wanneer het proberen om gewicht te maken. Het is het beste om te consumeren een paar gram van het water elke twee tot drie uur, terwijl je in het proces van uitdroging.

Eet frequente maaltijden in kleine porties

Dit is vooral aan te raden als u probeert te dalen tot een lager gewicht klasse. Door het eten van kleinere porties, je stofwisseling versnelt en meercalorieën worden verbrand. Deze methode zal ook helpen om de bloedsuikerspiegel te stabiliseren en een meer constante aanvoer van voeding gedurende de dag te bieden. Het is aanbevolen dat je eet uit verschillende groepen levensmiddelen, zodat u een grote verscheidenheid aan voedingsstoffen ontvangen.

Eten frequente maaltijden in kleinere porties is een veel betere manier voor een worstelaar om gewicht te verliezen ten opzichte van gewoon honger jezelf. Terwijl de hongerdood methode werkt, zal het ook laat je gevoel van zwakte of lopennaar beneden.

Groenten eten

Het is belangrijk voor worstelaars om een constante aanvoer van groenten te eten per dag. Groenten bevatten een aantal belangrijke vitamines en mineralen die nodig zijn voor een goede gezondheid. Ze zijn meestal ook vrij van vet en vezelrijk. Het eten van groenten is een goede manier voor u om te tanken, maar niet het gevoel dat vet. Ze bevatten ook anti-oxidanten die het lichaam bij het bestrijden ziekte af te helpen en ziekten.

Complexe koolhydraten

Complexe koolhydraten zijn een grote bron vanenergie. Ze zijn gevonden in gezonde voeding zoals fruit, volle granen en groenten. Het duurt meestal langer voor je lichaam om complexe koolhydraten dan enkelvoudige koolhydraten zoals geraffineerde of verwerkt voedsel te verteren. Aangezien het langer duurt om te verteren complexe koolhydraten, je voelt je voller langer en hoeft niet zo veel te eten. Complexe koolhydraten leveren een constante stroom van energie met een beperkte hoeveelheid vet. Enkele andere voorbeelden van complexe koolhydraten zijn havermout, bruine rijst, gebakken aardappelen,en volkoren granen.

Eiwit is een Must

Eiwit is essentieel voor de vorming van gezonde spieren, botten, bloed en huidcellen. Helaas is het niet opgeslagen in het lichaam. Dus is het noodzakelijk om een constante dosering van eiwitten te krijgen elke dag. Sommige van de beste bronnen van eiwitten zijn vis, volkoren granen, bonen, noten, mager gevogelte en rood vlees. Het is belangrijk te onthouden dat plantaardig voedsel zoals peulvruchten en soja aanbod zoveel eiwitten als vlees.

Drink Fruitsappen en magere melk- Niet Soda!

Laten we allemaal geconfronteerd met het feit dat pop absoluut geen voedingswaarde heeft! Het is veel beter aan de stok met vetvrije 100% vruchtensappen. Ze leveren vitamines C, D en calcium. Vruchtensappen bevatten ook fytonutriënten die bekend zijn om te helpen af te bestrijden ziekte.

Afgeroomde melk drinken helpt om uw calorie-en vetinname aanzienlijk lager. Terwijl op hetzelfde moment bent u nog steeds het ontvangen van de dezelfde hoeveelheid calcium die je normaal zou krijgen van het drinken van een glas van 1% of 2%melk.

Verboden Foods

Het is belangrijk te onthouden dat een worstelaar het dieet dient te bestaan uit het eten van gezond voedsel die waarde zorgen voor een goede voeding. Voedingsmiddelen, zoals frisdrank, chips, snoep, en McDonald's hebben geen plaats in de voeding een worstelaar tijdens worstelen seizoen.

Friends Link : Rotary Tools flixya.com/blog/antoniafrancisz

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s