1200 caloriedieet Menu en Maaltijden

Een 1200 calorieën dieet is voedzaam voor de meeste mensen voor een gezonde, veilige en blijvend gewichtsverlies. Uitgehongerde uw lichaam met minder calorieën zal vertragen uw stofwisseling en dus met behulp van de calorieën door het lichaam krijgt ook afgenomen. Dit zal resulteren in een vermoeid en uitgehongerd lichaam en ook het gewicht verlies zal niet zo veel als verwacht, omdat de calorieën zijn nog opgestapeld in het lichaam.

Na een dagelijks dieet van 1200 calorieënaangetoond dat voeding rijk aan een gezond lichaam te ondersteunen en ook brengt over de calorie tekort die uiteindelijk leidt tot gewichtsverlies. Natuurlijk, de eigenlijke calorieën die moeten worden genomen, hangt af van veel factoren, zoals leeftijd, geslacht, stofwisseling, lichaamsgrootte en andere medische voorwaarden om een paar te noemen. 1200 calorie dieet plan past op de meeste van de mensen gemiddeld, maar is het noodzakelijk om diëtiste te bevestigen met een arts of voordat u begint met het dieet.

Hoe de keuze beste1200 calorie dieet menu?

Het dieet plan moet worden gekozen op een zodanige manier dat het zorgt voor een goede balans van de macronutriënten. De macronutriënten zijn eiwitten, koolhydraten en vetten. De calorieën afkomstig zijn uit de macronutriënten idealiter als volgt verdeeld: 15% van de calorieën afkomstig moet zijn uit eiwitten, 55% van de calorieën afkomstig moet zijn van koolhydraten, moet 30% van de calorieën uit vetten afkomstig en slechts minder dan 10% van de het totale aantal calorieën moeten komenuit verzadigde vormen van voedsel.

Wanneer het dieet plan is samengesteld uit gezonde, voedzame en gezonde voedsel dat blijft uw voedsel cravings in te checken en je zult een vol gevoel langer. Bovendien zal er geen enkel compromis voor uw gezondheid wanneer u een dieet volgen dat aan de voorwaarden voldoet aan alle hierboven. Een dieet wordt gevolgd om ons gezond, soepel, sterk en slank. Elke goede voeding moeten werken om deze te bereiken alle. Zorg daarom dat u voedzaam te nemenlevensmiddel, waarvan de calorieën toe te voegen tot 1200 of zo.

Steekproef 1200 diëten:

Hieronder staan twee dieet plannen waarvan de totale calorische waarde komt rond 1200. Uit dit krijg je een idee van hoe een dieet bouw uw.

Voorbeeld 1:

Ontbijt

Een volkoren muffin met een lepel pindakaas en een halve banaan.

Halverwege de ochtend Snack

Een appel en een paar amandelen.

Lunch

2 sneetjes volkoren brood, 2 oz. laag natriumgehalte kalkoenfilet, 1oz. kaas, een salade, een sinaasappel, een tomaat en een lepel mosterd.

Halverwege de middag snack

8 oz. magere yoghurt

Diner

3 oz. zonder vel gegrild, gebakken of gekookte kipfilet.

Een kopje gekookte broccoli en 2 / 3 van een kopje bruine rijst.

Snack

Een kopje melk en twee vetvrije fig cookies

Voorbeeld 2:

Ontbijt

Een hard gekookt ei, 2 sneetjes volkoren brood besmeerd dun met boter en een groot deel van de watermeloen.

Lunch

100gmsvan gebakken aardappelen en gebakken bonen en 100gms van vet te verminderen cottage cheese.

Snack

Muesli maaltijdvervanger bars.

Diner

Pasta salade gemaakt met olijfolie. Was het af met ingeblikte tonijn in water.

Typisch een 1200 calorie dieet plan kan worden onderverdeeld in de volgende verhoudingen: Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag en maakt 300 calorieën van het hele 1200 calorieën. Het midden van de ochtend snack voegt tot 100 calorieën, lunch tot 300 calorieën en dehalverwege de middag snack tot 50 calorieën. Ten slotte draagt het diner tot 450 calorieën van het totaal. Alle voedings-rijk dieet plan dat afbraak volgt dit kan bereiken goede resultaten in termen van gewichtsverlies. Snacks kunnen worden genomen op elk moment van de dag waar je de behoefte voelen om een snack. Maar de timing is belangrijk voor het ontbijt. Zorg ervoor dat u klaar bent met je ontbijt binnen een uur de tijd dat je wakker geworden bij. Voor de rest van de dag, de timing is aan jou en je kunt verdelen de calorieën als je wilttussen de maaltijden, maar zorg ervoor dat het totale aantal calorieën niet meer dan 1200.

Last but not least, spoelen je maaltijden met veel water. Adequate hoeveelheid water is absoluut noodzakelijk voor het behoud van de stofwisseling en voor het gezond functioneren van het lichaam. Houden van uw lichaam goed gehydrateerd is een belangrijke factor die gewichtsverlies vormt. Maak er een gewoonte van om minstens acht glazen water per dag drinken. Het kan moeilijk op het eerste, maar als je eenmaal begint het maken van bewuste inspanningen die zijzal lijken niet langer zo moeilijk als het was op het eerste.

Een woord van waarschuwing:

Voordat je kick start op een dieet, dan bijpraten met uw arts of diëtist en deskundig advies te krijgen op de maaltijden die u hebt geformuleerd. Dit is vooral belangrijk voor zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven. Je wilt niet op een dieet volgen enkele verzwakken en je lichaam, dus altijd vragen voor de arts de adviezen van de en spring dan in uw dieet plan.

My Links : Knobs flixya.com/blog/hieronymanastaz

This entry was posted in Diet Articles and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s