Hartpatiënt Dieet – Twee Must Have essentiële voedingsstoffen

Volgens de American Heart Association, een goed ding voor mensen met hartproblemen moet doen is de juiste voeding. Je kunt bijna spreken van een hartpatiënt dieet. Je hebt misschien gehoord over de voeding als de grapefruit dieet, cardio dieet, koolsoep dieet, enz.

Terwijl deze zijn geweldig, als iemand die heeft hart-en vaatziekten, zijn er ook enkele essentiële voedingsstoffen die je lichaam moet hebben. Ze zijn magnesium en calcium. Magnesium en calcium zijnzowel essentiële voedingsstoffen die het hart en het zenuwstelsel te beschermen. Geen van deze essentiële mineralen is geworden in overvloed van de typische Amerikaanse dieet vol vetten en eiwitten en weinig vezels, granen en groenten. Hoewel het verband tussen angst en hart-en vaatziekten is nu goed ingeburgerd, het was pas vrij recent dat het werd erkend door de reguliere geneeskunde.

Dus hoe kan de cardiovasculaire gezondheid worden verbeterd met calcium en magnesium? Beide zijn essentieel omhet onderhouden van een goed functionerende centrale zenuwstelsel. Hersenen en zenuwen die niet goed worden gevoed kunnen depressie en angst te overdrijven; beide kunnen op hun beurt verergeren hart-en vaatziekten.

Zowel calcium en magnesium spelen een directe rol in regulering van de bloeddruk. Recente studies hebben aangetoond dat magnesium in het bijzonder kan beschermen tegen een beroerte en coronaire hartziekten. Voldoende magnesium beschermt tegen abnormale hartritmes en verhoogt het bedrag van de oefening die kan worden getolereerddoor mensen met hart-en vaatziekten. Studies hebben ook aangetoond dat magnesium kan een gunstig effect op het cardiovasculaire systeem hebben door het stoppen van het bloed gaat klonteren. Angst en zelfs migraine kan worden verlicht door magnesium tekortkomingen zijn gecorrigeerd.

Hoewel zowel calcium en magnesium zijn essentieel voor de gezondheid van hart en vaat, een overdaad aan calcium kan de hoeveelheid magnesium die geabsorbeerd wordt lager. Omdat voedingsdeskundigen al lang geprezen van de voordelen van calcium, Amerikanen krijgen in het algemeengenoeg in hun dieet maar zuivel en andere bronnen. Ja, nu is het tijd om zich te concentreren op het verkrijgen van voldoende hoeveelheden van magnesium.

Whole Foods zijn over het algemeen een betere bron dan supplementen omdat het magnesium in voedsel is meer gemakkelijk geabsorbeerd dan het calcium in supplementen. Het voordeel van de hart-, magnesium-rijke voedingsmiddelen te helpen zowel zenuwfunctie en een gezond hart. Diabetici en drinkers van alcohol kunnen vooral gevoelig voor magnesium tekorten. Angst en gespannen spieren is vaak een tekenvan minder dan een voldoende niveau van magnesium.

Goede bronnen van magnesium als je een fast food liefhebber zijn onder meer gebakken aardappelen en bonen. Degenen die willen magnesium te verhogen moeten toenemen bonen, volkoren en groenten. De beste bronnen zijn bepaalde soorten vis waaronder heilbot en tonijn, zaden en noten met inbegrip van pompoenpitten en pinda's en groenten, met inbegrip spinazie en broccoli. Zwarte bonen, marine bonen en andere bonen zijn uitstekende bronnen. Volgende keer maak je soep, voeg bonen.Probeer een duik met bonen, kaas en uien voor een lekkere duik.

Tomatenpuree is een andere grote bron. Hummus, gemaakt met magnesium rijke kikkererwten, met volkoren pitabroodjes is gegarandeerd grote bron van magnesium voor het hart en het cardiovasculaire systeem.

Doe je zenuwen en het hart een gunst en toename van het magnesium in je hart patiënt dieet.

See Also : Garage Storage Circular Saws Straps flixya.com/blog/boleslawajang flixya.com/blog/aleksyczeslawk flixya.com/blog/alisargaribay

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s