Dieet VS Oefening – Welke is het effectiever om gewicht te verliezen

Hoe belangrijk is het recht te eten voor gewichtsverlies in vergelijking met de uitoefening van om gewicht te verliezen? Vóór we deze twee gewichtsverlies zwaargewichten (no pun intended, ok misschien een beetje) gaan kop aan kop laat ik beginnen met te zeggen dat beide een belangrijke rol in uw doelstellingen voor gewichtsverlies hebben.

Ronde 1. Aërobe oefening heeft de mogelijkheid hebben om een overvloed aan calorieën te verbranden op het moment dat de training plaatsvindt. Een dertigtal to veertig minuten aërobe activiteit kan meestal branden tussen 300-400calorieën. Aerobics zijn zeker effectief in het verkrijgen van een gezonder hart. Het krijgen van uw hartslag en het onderhouden van deze voor een langere tijd is essentieel voor uw algehele conditie. Hoewel cardio-vasculaire gezondheid is zeer belangrijk en is een extra bonus voor het proberen om gewicht verliezen met aerobics, zijn we alleen op zoek naar algemene doeltreffendheid op het verkrijgen van die extra kilo's af.

Ronde 2. Resistance opleiding of gewichtheffen is een andere vorm van oefening die erg populair ismet name bij mannen. Echter meer en meer vrouwen zijn erachter dat het toevoegen van een paar ponden van spier kunnen hun lichaam drastisch veranderen. Gewicht opleiding heeft een cruciale rol in een paar gebieden van gewichtsverlies. Eerste krachttraining uitgevoerd met weinig of geen rust tussen de sets (gewoonlijk circuit training) heeft het voordeel van het opbouwen van spieren en het verkrijgen van de hartslag omhoog net als met aerobics. Het opbouwen van spieren is essentieel wanneer het proberen om de vorm van uw lichaam te transformeren. Ook bij elkepond spier toegevoegd, je lichaam wordt 50 meer calorieën per dag verbrandt, zelfs op dagen dat je niet uit te werken. In mijn mening is er geen vergelijking tussen krachttraining en aerobics in termen van transformatie van de manier waarop je kijkt en het afstoten van een aantal kilo's, maar laten we niet in de buurt het boek op deze strijd alleen nog …

Ronde 3. Een evenwichtige voeding is essentieel voor iemand geïnteresseerd is in gewichtsverlies. Obesitas heeft epidemische proporties in heel Amerika en de belangrijkste reden is onze voeding. We levenin de fast food leeftijd en zonder onze eetgewoonten is er weinig of geen hoop voor ons zoveel gewicht te verliezen. Ik ben ervan overtuigd dat we allemaal iemand die gaat naar de sportschool of iemand die constant blijft zeer actief en is nog steeds overgewicht weten. Hun lichaam gewoon nooit echt ziet het fysieke voordeel van al dat oefenen, waarom? Omdat ze niet kijken naar wat ze eten. Het eten van een evenwichtige vetarm dieet betekent het eten van veel groenten en fruit, met name de donkere gekleurde groenten alsDeze worden geladen met voedingsstoffen en antioxidanten. Eet alleen mager vlees, dus je gaat moeten kiezen voor de gebakken vis in plaats bbq ribben. U kunt trainen regelmatig met aerobics of gewichtheffen en zonder het veranderen van uw eetgewoonten uw gewichtsverlies zal zeer weinig glans worden ten opzichte van iemand die alleen de veranderingen van hun eetgewoonten.

Knock-out. Het is vrij duidelijk dat als je wilt dat je op korte termijn en lange termijn doelstellingen van het gewichtsverlies te worden voldaan dat je gaat hebben om minder te etenvet, suikers en eenvoudige koolhydraten eten en meer in termen van een goed afgeronde uitgebalanceerd dieet met inbegrip van mager vlees met veel groenten en fruit. Gewichtsverlies is 75% voeding en 25% uit te oefenen, dus zelfs al oefening kan helpen in uw gewichtsverlies en is erg belangrijk voor zover de algehele gezondheid, het kan niet goedmaken voor continue slechte eetgewoonten.

Friends Link : First Aid Kits flixya.com/blog/bedehonoratau flixya.com/blog/honoratusannar

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s