Dieet dat hartziekte Keert, Bereikt Groot-cholesterol, beschermt tegen hartaanvallen

Ze zeggen "je bent wat je eet" en voor sommigen van ons, dat kan moeilijk zijn om te nemen, omdat niemand van ons zou het leven ooit intentionally in gevaar, door het ontwikkelen van hart-en vaatziekten risking, of een hartaanval of een beroerte.

Dus een dieet dat de ziekte keert het hart, waardoor het risico van overlijden aan hart-en vaatziekten, en kan de ziekte voorkomen van hart door het behalen van uitstekende cholesterolgehalte, is zeker de moeite waard een dieet volgt.

Elk dieet dat de ziekte keert het hartmoeten bevorderen van de consumptie van volle granen, fruit, groenten, peulvruchten en sojaproducten. Deze hebben het extra voordeel van het verlagen van LDL-cholesterol, dat is uw slechte cholesterol, en het verhogen van HDL, je goede cholesterol.

Nu vraag je je af welk voedsel een dieet dat omkeert hart-en vaatziekten beveelt dient te worden vermeden. Alle vlees en zuivelproducten, met uitzondering van niet vette melk, magere yoghurt niet en eiwit, moet worden vermeden, omdat deze hoog in verzadigd vet.

Dezevoedingsmiddelen ook toenemen LDL-cholesterol, en kan doen om gevaarlijke niveaus, waardoor je het risico op een hartaanval of een beroerte.

De aanbevolen richtsnoeren voor een dieet die ziekte keert het hart zijn:
Alleen consumeren 10% van de calorieën als vet
Alleen consumeren 70-75% van de calorieën als complexe koolhydraten
Alleen consumeren 15-20% van de calorieën als eiwit
Beperk cholesterol inname tot minder dan 5 mg per dag
Neem matige aërobe oefening
Stress te verminderen door middel van stretching, meditatie envisualisatie technieken
Staakt-roken
Neem voedingssupplementen op dieet tegen eventuele voedingskundige tekort in uw

Diëten die laag in vet en cholesterol veroorzaken een daling in het bloed cholesterolgehalte en de bloeddruk, twee van de belangrijkste risicofactoren voor hart-en vaatziekten, terwijl diëten hoog in cholesterol en verzadigde vetten, hebben juist het tegenovergestelde, negatief effect.

Onderschat niet de waarde van het hebben van een gezond cholesterolniveau. Te veel LDL-cholesterol veroorzaakt verstoppingenin de slagaders die bloed naar uw hart en de hersenen, wat resulteert in u op een hartaanval of een beroerte.

HDL-cholesterol, indien bewaard op een hoog niveau, zal voorkomen dat dit gebeurt, door het verwijderen van de overbelasting van de LDL-cholesterol uit de bloedvaten, terug naar de lever voor eliminatie.

In combinatie met een dieet volgen die ziekte keert hart, je hoeft aan te vullen toevoegen van een kwaliteit visolie-supplementen, en een cholesterol.

Zorg ervoor dat de visolie-supplement u ook kiest, is eenhoge kwaliteit Omega 3 DHA visolie, vrij van verontreinigingen, met anti-inflammatoire eigenschappen.

Met betrekking tot de cholesterol aan te vullen, zorg ervoor dat het bevat natuurlijke ingrediënten zoals, Policosanol, theaflavines, fytosterolen, en lecithine, omdat deze de mogelijkheid hebben om aanzienlijk lagere LDL, HDL en verhogen, dat is precies wat je nodig hebt, als je te bereiken optimale cholesterolgehalte.

De reden waarom een cholesterol supplement bij voorkeur gebruik van medicijnen voor cholesterol medicatiezoals statines, is omdat statines zijn ook geen meerwaarde voor HDL-cholesterol, en zij hebben potentieel fatale bijwerkingen, zoals beschadiging van de lever en hartfalen.

Combinatie van een dieet dat de ziekte keert het hart, met de aanbevolen natuurlijke supplementen, zal produceren uitstekende resultaten, bieden u een gezond cholesterolniveau en het hart bescherming van de gezondheid.

Als u klaar bent om jezelf elke mogelijke bescherming tegen hart-en vaatziekten, door het bereiken van optimale cholesterolgehalte, ga dan naarmijn website vandaag, waar ik deel, zoals een eerdere hoge cholesterol lijdt, met een sterke familiegeschiedenis van hart-en vaatziekten, wat ik persoonlijk met succes gebruikt, en blijven, te gebruiken voor briljante cholesterolgehalte en super gezondheid van het hart.

Recommend : Pliers Welding Accessories Coat Hooks doloresfrederic.livejournal.com

This entry was posted in Diet Articles and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s