Low carb dieet Vs Slow Carb dieet is de winnaar?

Koolhydraatarme diëten zijn rond voor vele jaren en zijn een populaire keuze onder de fitness freaks en in het weekend krijger. De nieuwe voeding op het blok is de langzame koolhydraten dieet. Dit dieet is in feite goed ingeburgerd, hoewel het niet is duw in de schijnwerpers in de fitness-en spier-tijdschriften.

Laten we gaan door de beide diëten en zien wat het best zou kunnen werken voor je. Aan het eind zal ik mijn ervaringen delen op beide diëten diëten.

De low carb dieet iszeer effectief gedurende een korte periode van tijd. Grote hoeveelheden gewicht verloren kan gaan in een korte tijd. 12 weken lijkt te zijn de minimale voeding periode voor een dieet als dit om resultaten te zien maximum. Kortom, de inname van eiwit is onbeperkt.

Kip, rundvlees, eieren, vis en eiwit suppletie zijn prima. Salades en niet zetmeelrijke groenten zijn ook onbeperkt inname. Verboden voedingsmiddelen zijn wit koolhydraten zoals brood, rijst en pasta.

Absoluut geen suiker. Ik zou definiërenlaag met minder dan 50 gram koolhydraten per dag. Sommige van deze zal overigens verschijnen in uw dagelijkse maaltijden.

Uit ervaring zou ik proberen en verbruiken een kleine hoeveelheid koolhydraten met ontbijt, zodat mij zou kunnen houden voor een paar uur. Havermout is een goede keuze voor deze. De rest van de dag is vlees en salade, vlees en groenten. Vergeet niet om water te drinken veel als op dit dieet. Het helpt de nieren verwerken de eiwit en kunnen helpen met hongergevoel. Dit is een van de vaststelling vanzijden om de low carb dieet.

Het hongergevoel kan worden als gevolg van de brutale geen suiker inname. Als u week krijgen voorbij de eerste op dit dieet de beloningen te wachten. Het is niet ongewoon tot 3-5 kg ​​te verliezen in de eerste week. Dan 1-1.5kg elke week na dat.

Het lelijke broertje van de low carb dieet is de langzame koolhydraten dieet. Dit was relatief ongehoord tot boek van Tim Ferris 'de 4 uur durende Lichaam. " Opnieuw eiwit is onbeperkt met rundvlees en kip de beste keuzes.Het grote verschil is de integratie van peulvruchten en bonen aan het dieet. Zwarte bonen, Pinto bonen, rode bonen, enz. bieden een goede eiwit hit en een zeer lage GI koolhydraten. Zelfs serveert van eiwit, zijn bonen en fruit aanbevolen. Keukens zoals Thaise en Mexicaanse zijn fantastisch voor dit dieet. Gewichtsverlies met behulp van dit protocol is zeer stabiel. 300-500g per dag gemakkelijk kan worden verloren op dit dieet.

Vanuit mijn ervaring zijn de low carb dieet gewicht verliest sneller, maar is zeermoeilijk vol te houden gedurende een lange periode van tijd. De bounce back in gewicht na het voltooien van een dieet kan worden verschrikkelijke gevolg van de metabole stilgelegd die zich kan voordoen. Ik heb verloren van 15kg in 12 weken met dit dieet. Het tarief Ik zette hem weer op na de wilskracht liep was geweldig.

De trage carb dieet vordert een beetje trager (niet veel) maar je krijgt van de geestelijke gezondheid houd je, terwijl je het doet. Na de trage carb dieet voor een minimum van 4 weken kan je grote lichaamwedersamenstelling effecten. Lichaamsvet wordt verloren en spieren vorm wordt gehandhaafd te wijten aan de inname van koolhydraten. Op dit dieet heb ik verloren 7kg in 3 weken. Ik voel me veel beter dieet op deze manier. Voor de lange termijn voordelen beveel ik de langzame koolhydraten dieet.

Related : Box End Wrenches Swimming Pools flixya.com/blog/odilesdaryls wileyafinley.wordpress.com flixya.com/blog/raynchristensen

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s