Dukan Dieet – Een Fad Diet Of Werkt het echt?

Ik heb geprobeerd een paar verschillende diëten in de afgelopen paar jaar, maar er nooit in geslaagd om mijn streefgewicht en het gewicht heb ik te verliezen komen altijd opgestapeld weer aan vrij snel.

Eerder dit jaar las ik een artikel over de Dukan Dieet en besloten om het een gaan.

De Dukan dieet is een eiwitrijk dieet met de eerste fase van het dieet, de attack-fase, waarbij eiwit alleen. Er zijn veel discussies over de vraag of eiwit alleen diëten zijn slecht voor je, enhet algemeen als je eet eiwit alleen voor langere tijd is het heel slecht voor je zoals je bent ontbreekt op vele benodigde voedingsstoffen. Echter, met de Dukan Dieet kunt staan ​​alleen op de eiwit alleen podium voor een korte periode van tijd en dan moet je naar de volgende fase, de Cruise Stage, waar je groenten te introduceren in uw dieet.

Tijdens de cruise Fase u afwisselende dagen tussen een eiwit alleen dag en dan een eiwit plus fruit dag, zodat u toch afvallen op eengoede koers, maar zijn ook nog steeds het ontvangen van de voedingsstoffen die je nodig hebt uit groenten.

U blijft op de Cruise Fase totdat u uw streefgewicht na die tijd u te verplaatsen naar de consolidatiefase. Deze fase is wat ik dieet net als de meeste over dit als het stabiliseert je gewicht en helpt uw lichaam de stofwisseling aan te passen aan je nieuwe eetgewoonten, die helpt om te voorkomen dat u brengen het gewicht weer aan.

De meeste diëten niet over deze consolidatiefase en dat is eenreden dat zoveel mensen alleen het gewicht zet opnieuw de rechte rug, en meestal meer dan ze hadden om te beginnen.

De laatste fase van dit dieet is de stabilisatie fase dat is hoe je wilt eten voor de rest van je leven. De Dukan Dieet leert je hoe je levensstijl te veranderen uw eetgewoonten en om een veel gezondere, zodat u kunt blijven levensstijl een gezond voor de rest van je leven.

Dat is wat ik het meest hield over dit dieet, dat doet het nietgewoon vertellen dat je gaat en calorieën tellen en beter te eten, het toont je echt hoe dat te doen en in de verschillende fasen, zodat u naar uw nieuwe levensstijl aan te passen in die periode van tijd.

Ik zeker verloor veel gewicht met dit dieet en ben momenteel op slechts 500g de buurt van mijn streefgewicht. Dat is iets dat ik niet heb kunnen bereiken met een ander dieet, dus dit dieet werkt echt.

Visit : Bike Locks Door Sweeps Hardware Sale flixya.com/blog/janapoloniusaja flixya.com/blog/feliciajulianas

This entry was posted in Diet Articles. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

