Dukan Dieet Review

Sinds de publicatie van de Dukan Dieet in het Verenigd Koninkrijk, is er veel geschreven en gesproken over deze nieuwste dieet plan. Het werd opgericht meer dan 10 jaar geleden door de Franse voedingsdeskundige Dr Pierre Dukan.

Het oorspronkelijke idee voor de Dukan dieet kwam toen een vriend vroeg de dokter om hem te helpen gewicht te verliezen. Het probleem was dat zijn vriend vlees hield en wilde een dieet dat hem in staat stelde te voeren op het eten van zijn favoriete voedsel. Na enige tijd Dr Dukan aanbevolendat de man niets anders dan eiwitten en dronk grote quantise van het water te eten. Blijkbaar is de gewicht te verliezen in een korte periode was fenomenaal en de man verloor 10 kilo.

Het resultaat na veel onderzoek was de Dukan Diet die nu verdedigd met 1,5 miljoen Franse vrouwen. In sommige opzichten is de Dukan dieet is niet ongelijk aan het Atkins-dieet met zijn concentratie van eiwit, maar het verschilt in het feit dat het dieet bestaat uit vier fasen. Als je verder door defasen heb je meer voedingsmiddelen toegevoegd aan uw toegestane menu.

De vier fasen, Attack, Cruise, stabilisering en consolidering zijn ontworpen om u de mogelijkheid om je streefgewicht en dan houdt u daar.

Het probleem met een dieet, zoals dit met de strikte beperkingen op wat je kunt eten kan bewijzen eentonig. Ook in de aanval fase van de zuivere proteïne dieet kan leiden tot overmatige winderigheid en vermoeidheid. Het zal wel een beetje wilskracht vast te houden aan de eisen van deattack-fase voor een week of 10 dagen. Zelfs wanneer u op de cruise fase van alternatieve eiwit alleen en eiwit met groenten dagen zal het vragen om een ​​hoge mate van wilskracht.

Dit zou het antwoord voor iedereen die behoefte heeft aan een grote hoeveelheid snel gewicht te verliezen, maar het kan niet worden aanbevolen voor wie jut wil een paar kilo kwijt. Voor de meeste mensen een meer zachte aanpak, zoals het mediterrane dieet zou meer aanvaardbaar.

Als u kiest voor de Dukan Dieetje moet niet vergeten dat uw gewicht verlies zal worden geholpen als je een 20 minuten lopen of aerobics oefening periode in uw schema. Het is ook belangrijk, terwijl dit dieet volgt om ervoor te zorgen dat je genoeg water te drinken, zo veel als 3 liter per dag, tijdens de aanval fase.

My Links : Forstner Bits Halogen Bulbs flixya.com/blog/yolandaslees flixya.com/blog/aleksyczeslawk

This entry was posted in Diet Articles and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s